Forum > Färdiga produktioner
Rosqvist & Shariati - Execution
Dividend:
--- Citat från: funky monk skrivet 23.06.2007, 17:41:31 ---På tal om rörigheten. tror det hjälper om du fadar ut git2 vid ca 04:12
--- Slut citat ---
Gjort!
mahan:
Oukki Per!
Lyssnar på hoppeligen inte sista versionen för jag har några invändningar :P
Introt kunde vara lite starkare, med solida manskör och hornen, eller egentligen kunde låten börja vid 0:40. Gillar körsoundet!
Och nu har vi det bekanta o stadiga stora Per-soundet! :)
Låten trampar stadigt framåt tills 2:41 tills ett soloinstrument tar över och detta solosound måste du fixa till ett string eller annat autentiskt blåsinstrument, nu låter det billig orgel över det.
Braket vid 4:27 känns väldigt bra, you are now entering the next level-typ. Och det stämmer ju för grande finale med snygg manskör funkar till tusen. Men avsluta låten vid 6:12 för slutklämmen med strings särskilt vid ackordgångarna vid 6:32 låter alldeles hemskt fruktansvärt illa,
Snyggt jobb Per! :)
h. JOhan
Dividend:
--- Citat från: mahan skrivet 27.06.2007, 21:26:26 ---Oukki Per!
Lyssnar på hoppeligen inte sista versionen för jag har några invändningar :P
--- Slut citat ---
Jag fortsätter så länge låten är intressant att jobba på. För inte fan får man pengar för det här :D
--- Citera ---Introt kunde vara lite starkare, med solida manskör och hornen, eller egentligen kunde låten börja vid 0:40. Gillar körsoundet!
Och nu har vi det bekanta o stadiga stora Per-soundet! :)
Låten trampar stadigt framåt tills 2:41 tills ett soloinstrument tar över och detta solosound måste du fixa till ett string eller annat autentiskt blåsinstrument, nu låter det billig orgel över det.
--- Slut citat ---
Skall kolla upp det! (kollar) Det är något som skall föreställa stråkar tror jag? Skall ändra.....
--- Citera ---Braket vid 4:27 känns väldigt bra, you are now entering the next level-typ. Och det stämmer ju för grande finale med snygg manskör funkar till tusen. Men avsluta låten vid 6:12 för slutklämmen med strings särskilt vid ackordgångarna vid 6:32 låter alldeles hemskt fruktansvärt illa,
Snyggt jobb Per! :)
--- Slut citat ---
Men det är ju meeeeeeeeeeeningen ;)
Ok, bara för din skull, skall jag transponera noten som stör nedåt/uppåt... Tror det är sjuor förresten så borde inte låta så illa? (åtm. en av dem)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida