Forum > Färdiga produktioner

Rosqvist & Shariati - Execution

(1/9) > >>

Dividend:
LÅTNAMN: Execution
ARTIST/GRUPP: Rosqvist & Shariati
GENRE: öh
LÅTLÄNGD: 5:52
KOMPOSITÖR: Rosqvist har gjort det orkestrala, alla gitarrsolon förutom 2 av Shariati. Sen får vi inte glömma 1ups solo med "spansk gitarr" på 7 noter :)
PRODUCENT: Per Rosqvist
EV. MEDVERKANDE: 1up
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3

Vad anses om denna uppdaterade version (27/6-2007)? Ni som tycker det är rörigt, blev det mindre rörigt att fadea en av solona tidigare? ;)

mahan:
Okkei Per!

Gav mina kommantarer åt den "halvfärdiga" versionen. Detta är snyggt helt enkelt. Enda som sticker ut nu är slutet efter 5:26, strängharmonierna sitter inte där, låter som om det i misstag kommit med när nån testar en ny synth. Kapa låten efter 5:27 vid oboen.

Ypperligt vad distgitarrer passar in i klassisk musikgenre. Men du, berätta vid vilken tidpunkt 1up:s andel kommer in! :D Det blev lite oklart.

Snyggt jobbat!

h.  JOhan

mahan:

--- Citat från: mahan skrivet 13.06.2007, 12:28:01 ---Okkei Per!

Gav mina kommantarer åt den "halvfärdiga" versionen. Detta är snyggt helt enkelt. Enda som sticker ut nu är slutet efter 5:26, strängharmonierna sitter inte där, låter som om det i misstag kommit med när nån testar en ny synth. Kapa låten efter 5:27 vid oboen.

Ypperligt vad distgitarrer passar in i klassisk musikgenre. Men du, berätta vid vilken tidpunkt 1up:s andel kommer in! :D Det blev lite oklart.

Snyggt jobbat!

h.  JOhan

--- Slut citat ---

Läste trådrubriken nu först, vem är Funky Monk, är det samma figur som Shariati?

Dividend:

--- Citat från: mahan skrivet 13.06.2007, 12:28:01 ---Okkei Per!

Snyggt jobbat!

h.  JOhan

--- Slut citat ---

Tack skall du ha!
1up kommer in vid 4min ca. Svårt att höra kanske ;)

Och ja. Shariati = Funky monk

Light Head:
Gillar!!

Det är jäkligt dramatiskt! Som vanligt väldigt lätt att försjunka in i musiken och dess budskap.

Avslutningen är fin, lite vacker. Som om den skulle varit berättad av Astrid Lindgren...  (oki, det siste är det nog INGEN som förstår, men ändå)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion