Hej!
Nu har ni satt mig i klistret, hehe.
Det inget naturligt läck i dessa trummor och dom låter överrkomprimerade, Hi-hat ljudet saknar klang plus stomme.
Lite låg kagge (men det är inte det "värsta" för mig)
Det jag reagerar på är det onaturliga i spelstilen, detta blir för mig bara fel när jag hör det och nu när jag ska analysera så kanske jag inte hittar alla detaljer men:
Hi-Haten går ju "trummisen" all in på och han är ju så Heavy, för att sedan spela ett ganska så tyst, tamt pukfill bla 0:31 (Hi-haten låter i detta fall mäktigare än fillen han gör)
Pukfillen är statiska i anslagen, en trummis laddar på lite olika beroende på när fillet kommer...i slutet på en nedgång, då liksom ramlar fillet och trummisen med känsla, han brukar droppa av med anslagsstyrkan rätt ofta i sådana fall.
Eller ta man Peter Criss inledning på Love Gun så vill han ju uppnå en statisk feeling men han spelar ändå da, dA, DA, DAM! (gick det där att förstå!?)
Kaggen är för låg för mig så jag hör inte riktigt, fast brukar ju nästa fälla vara, kör en trummis ett dubbelstamp så blir anslag nummer två hårdare än ettan.
Sitter på jobbet...så jag kan inte analysera mera just nu, kommer inte på nåt mera för stunden
Jag ställer trummorna i paritet mot övriga produktionen det var därför jag kände Ok, Puh!