Kontrollrummet

Rosqvist&Shariati - Execution

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Flyttad till Färdiga demos
« Senast ändrad: 13.06.2007, 12:09:48 by Dividend »
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Ok Per!
Lyssnar nu.. Snygg manskör, allmänt är soundet väldigt atadigt o fint. Snygga stråkar, trummorna här funkat snyggt. 3:10 snygg övergång till gitarravdelningen. Javisst både dist och cleant, snyggt mixat ihop med kören. Snyggt outro med "haum" - kören.

Jäkla fint jobbat Per! Denna Shariati, är hon/han gitarrvirtuos eller...

Jäklasnyggt uppbyggt, växer mot slutet och hela tiden en spänning vad som kommer att ske näst. PÅ nåt sätt när gitarrerna har kommit in så blev jag väntande på resten av metallbandet, typ Metallica live, riktiga trummor o bas. Bara som en reflektion.

Kommer att bli intressant detta, grönt ljus från mig :)


h.  Johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Ok Per!
Lyssnar nu.. Snygg manskör, allmänt är soundet väldigt atadigt o fint. Snygga stråkar, trummorna här funkat snyggt. 3:10 snygg övergång till gitarravdelningen. Javisst både dist och cleant, snyggt mixat ihop med kören. Snyggt outro med "haum" - kören.

Jäkla fint jobbat Per! Denna Shariati, är hon/han gitarrvirtuos eller...

Jäklasnyggt uppbyggt, växer mot slutet och hela tiden en spänning vad som kommer att ske näst. PÅ nåt sätt när gitarrerna har kommit in så blev jag väntande på resten av metallbandet, typ Metallica live, riktiga trummor o bas. Bara som en reflektion.

Kommer att bli intressant detta, grönt ljus från mig :)

h.  Johan

Han är den bästa gitarristen i världen, men okänd :D
tja, skall det övergå till metal? Jag tror inte det. Eller det kanske ÄR metal utan bas och rocktrummor... tja... vad tycker folk
"Färdiga" versionen där solona är höjda ligger under Färdiga demos, så jag tar bort länken här..
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Ok Per!
Lyssnar nu.. Snygg manskör, allmänt är soundet väldigt atadigt o fint. Snygga stråkar, trummorna här funkat snyggt. 3:10 snygg övergång till gitarravdelningen. Javisst både dist och cleant, snyggt mixat ihop med kören. Snyggt outro med "haum" - kören.

Jäkla fint jobbat Per! Denna Shariati, är hon/han gitarrvirtuos eller...

Jäklasnyggt uppbyggt, växer mot slutet och hela tiden en spänning vad som kommer att ske näst. PÅ nåt sätt när gitarrerna har kommit in så blev jag väntande på resten av metallbandet, typ Metallica live, riktiga trummor o bas. Bara som en reflektion.

Kommer att bli intressant detta, grönt ljus från mig :)

h.  Johan

Han är den bästa gitarristen i världen, men okänd :D
tja, skall det övergå till metal? Jag tror inte det. Eller det kanske ÄR metal utan bas och rocktrummor... tja... vad tycker folk
"Färdiga" versionen där solona är höjda ligger under Färdiga demos, så jag tar bort länken här..


Ha ha, det var den snabbaste låt jag har upplevt att bli färdig! :D
Ska kolla det färdiga alstret.


h.  JOhan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............