Forum > Demolåtar

JT - Running Loafers Ny version 111123

(1/4) > >>

Jay Thomas:
En liten bit måndagsrock, eller vad det nu ska föreställa. Hade nog ylat lite på den, om jag kunnat...

Running Loafers

Ny version 111123

http://soundcloud.com/busstop18/running-loafers-reedit

Jay Thomas:
Kanske något för den nyblivna trumexperten MaxB att lägga trummor på? ;)

spacetrucker:
Denhär hade fått fulla poäng av mig om det inte varit för trummorna som jag inte gillade alls... lät som om han (trummisen) förirrat sig in i fel studio :unsure:

Space

Jay Thomas:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 22.11.2011, 12:54:09 ---Denhär hade fått fulla poäng av mig om det inte varit för trummorna som jag inte gillade alls... lät som om han (trummisen) förirrat sig in i fel studio :unsure:

Space

--- Slut citat ---

Tack Space! :)
Känns lite konstigt att vad jag än lägger för trummor så blir det fel...  :huh: Då jag absolut inte kan trumma, så tar jag oftast något från EZ drummer som känns rätt i mina öron och låter det vara, vet inte riktigt hur jag skulle göra annars... :unsure:

spacetrucker:

--- Citat från: Jay Thomas skrivet 22.11.2011, 13:01:09 ---
--- Citat från: spacetrucker skrivet 22.11.2011, 12:54:09 ---Denhär hade fått fulla poäng av mig om det inte varit för trummorna som jag inte gillade alls... lät som om han (trummisen) förirrat sig in i fel studio :unsure:

Space

--- Slut citat ---

Tack Space! :)
Känns lite konstigt att vad jag än lägger för trummor så blir det fel...  :huh: Då jag absolut inte kan trumma, så tar jag oftast något från EZ drummer som känns rätt i mina öron och låter det vara, vet inte riktigt hur jag skulle göra annars... :unsure:

--- Slut citat ---

Inte är det nödvändigtvis fel bara för att JAG inte gillar... smaken är som baken  :rolleyes:

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion