Forum > Färdiga produktioner

Eddi - Bad Boys & Mad Girls ft. OLA

<< < (13/18) > >>

Jocke:
Det piggade upp med ett solo!  :)

Skiter faktiskt i vad det är för musikstil - kan ju höra hårdrock i Bach för den delen... Tycker det här blir skitbra!  B)

Gurano:
Hej
Kul med solot - det funkar MEN de ligger inte i samma rum som jag befinner mig i eller resten av musiken (de har inte riktigt samma ljudbild). Kanske att olika solosnuttar även kan komma in på andra småpartier redan tidigare, kanske...!

Ha det gott
Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 25.11.2011, 22:54:36 ---Hej
Kul med solot - det funkar MEN de ligger inte i samma rum som jag befinner mig i eller resten av musiken (de har inte riktigt samma ljudbild). Kanske att olika solosnuttar även kan komma in på andra småpartier redan tidigare, kanske...!
Ha det gott
Gurano

--- Slut citat ---

Nu har Gurano klätt det i ord, inte i samma rum på något sätt. Jag har inte vågat skriva för jag har inte hittat några bra ord som förklaring till min känsla men Gurano hjälper mig. Det är skönt lir även på sologitarren!

Jocke:

--- Citat från: Gurano skrivet 25.11.2011, 22:54:36 ---Hej

Ha det gott
Gurano

--- Slut citat ---

Håller med att det känns lite påklistrat fast det inte är något fel på vare sig musiken elelr solot... fast jag väntade ju mig 12 versioner till..! ;-D

Wernborg:
Solot är väl det enda som är i hårdrocksland i låten.

Texten i refrängen  :lol:

Det är ganska luddigt sound på låten i stort. Tror att kompgitarren stökar till ljudbilden ordentligt. Kanske göra så den tar mindre plats och komplettera med en akke också?

Rock on!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion