Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Bad Boys & Mad Girls ft. OLA
bjurte:
He-he...
Med bara diskant i vänsteröra - Bas i högerdito akkompanerade av ett vrålande Tinitus piiiiiip.
Utrustad med en rejäl bomulls-tuss i vardera tratt sedan akg lurar,en volym på 0,00001 promille.
Ahh. piano någonstans låångt i bakgrunden.
Låter popigt och skönt,hårdrock ?? Njaäe.. Inte än i alla fall,men vem vet..
Tyvärr orkar jag inte mer än halva stycket(Du vet varför) kul att följa,bara jag återhämtat mig.. :lol:
Gurano:
Kan inte säga så mycket just nu men det ska bli kul att följa - väntar ivrigt på nästa uppdatering
/G
spacetrucker:
Bra början på en fantastisk låt.... i väntan på mera
Space
Eddi:
--- Citat från: bjurte skrivet 17.11.2011, 02:51:20 ---He-he...
Med bara diskant i vänsteröra - Bas i högerdito akkompanerade av ett vrålande Tinitus piiiiiip.
Utrustad med en rejäl bomulls-tuss i vardera tratt sedan akg lurar,en volym på 0,00001 promille.
Ahh. piano någonstans låångt i bakgrunden.
Låter popigt och skönt,hårdrock ?? Njaäe.. Inte än i alla fall,men vem vet..
Tyvärr orkar jag inte mer än halva stycket(Du vet varför) kul att följa,bara jag återhämtat mig.. :lol:
--- Slut citat ---
Är set nåt som smittar över nätet det där - samma här med diskant i vänster och bas i höger. Hoppas på snar bättring.
--- Citat från: Gurano skrivet 17.11.2011, 09:28:43 ---Kan inte säga så mycket just nu men det ska bli kul att följa - väntar ivrigt på nästa uppdatering
/G
--- Slut citat ---
Nej det finns kanske inte så mycket att säga i nuläget - när vi kommer till gurasolon är du vaken då? Kan tänka mig att dina flärpande ljud kan göra sig i denna.
--- Citat från: spacetrucker skrivet 17.11.2011, 09:33:03 ---Bra början på en fantastisk låt.... i väntan på mera
Space
--- Slut citat ---
Jepp häng in there Space :D
Nu finns en andra version med piano och trummor, DFH räknar med mycket stryk för det man är ju ingen hårdrocktrummis direkt och ljudet.... B)
MaxB:
Sa'ru hårdrock?
Har svårt att höra't innan gitarriffen och gitarrslingorna kommer in.
Men det låter som ett bra projekt att arbeta med!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida