Det känns litegrann som mobbningen av Jason Newstedt i metallica under de år han var basist. I mina öron var han bäste medlemmen när de andra deppade ner sig. Samma sak med Lou, mycket mer musikalisk MEN fel gäng att vara musikalisk i.
Metallica är void numera. Man trodde liksom att de höll på att rycka upp sig med förra plattan, som faktiskt innehöll 2-3 bra spår. Men icke. 
Och Lars låter fortfarande som han bankar på en Pripps blå.
-------------------------------------------------
Ha ha rolig video, och din Pripps blå kommentar är fannemig klockren. Hoppas du inte misstycker att jag citerar dig i Metallicakonversationer med vänner

Nåväl tråden handlade om Lou Reed. Har sett honom både solo och med Velvet Underground på Roskilde-festivalen (inte samma år dock

), och förutom några få klassiska hits som e lite trevliga så är det mesta sömnpiller och inte alls speciellt underhållande. Som liveakt är han inget vidare i mina ögon/öron. Annars e de väl en artist som alltid funnits där men som jag aldrig riktigt brytt mig om. Man har vänner som gillar honom och man har försökt att lyssna och uppskatta även det som inte är dom givna hitsen, men det mesta känns som ljummen mellanmjölk. Metallica/Lou Reed, tja, finns väl ändå ingen idag som kan ta Metallica på riktigt allvar, dom kommer fortsätta att befästa sig som ett cirkusband och när deras karriär äntligen är över så kommer det kollektiva minnet förhoppningsvis förtränga allt som hände efter Black Album.