Jösses... Vilken respons!! Jag hinner inte med här 
men jag ska försöka komma ikapp.. Here we go...
Nästan lite Zappaistiska inslag i mellanliret gillas - refrängerna i slutet är väl längre nu va? Bra uppbyggnad men jag vill ha mer outbreak med din sköna röst. och ett soloparti.
Låten är bra.
Tack snälla Eddi..Zappa?? Verkligen

Men det kanske är bra? Det var så länge sedan jag lyssnade på honom att jag har svårt att bedöma innebörden av det.. Men om Du gillar det så då gör jag det också...
Jodå för tusan.. Jag förlängde alla refränger utom den första.. Men det blev lite hastigt & lustigt så vi får se om text etc. så småningom ska justeras?
Vad innebär "Outbreak"?Tack för lyssning, kommentar & tips!!!
Som jag sagt förut - vilket tonomfång du har, klart impad! Grymt, fast jag är inte så hemma i musikstilen.
Tack Tokai.. Jag fick ju mycket synpunkter förr på att jag inte hade nån dynamik i sången, så jag tänkte att det var bäst att försöka jobba på det där..

Tack igen!!
Både röst och gitarrer är behållningen i låten.
Och trummorna tänkte jag inte ens på, så de är också bra.
Annars skulle jag reagerat annorlunda på dem.
Låtsasblås vid 112 borde ersättas av något verkligt eller vettigt.
Tack MaxB.. Va skoj att Du gillar!!!Och så glad Du gör mig.. Inte minst för att trummorna funkar.. Det är ju mitt, helt nya, Addictive Drums som får göra rätt för pengarna här...
Låtsasblås?? Det är ju jag som har dammat av min gamla trumpet här.. Låter det midi alltså???

Men JAG VEEEET att det låter skit, men det är ju så snyggt ändå.. Jag hoppas att Freddy, som är lite finurlig, kan få ordning på lurarna, annars så får jag leta upp ett brassgäng, för jag behåller det gärna...
Denhär e bra!
Introt... alltså dedär klop-klop-kloppet innan låten börjar är jag inte helt övertygad om och sen är det nåt som låter konstigt där vid 87 på kr-spelaren... ett bastrumslag som inte sitter rätt.
Annars gillar jag kontrasterna... och de ösiga ställena är wow. Låtsasblåset ja, byt ut det så blir det bra.
Finfint 
Space
Va skoj Space.. Tack!Klop-klop-klop är bara en inräkning

Det ska inte vara kvar där, hehe...
Och det där konstiga trumslaget vid 87 ska också bort.. Detta är, som sagt, en slaskis så den är långt ifrån genomarbetad..
Tack för synpunkter & förslag!