Kontrollrummet

Genesis, Helsingfors 11 Juni 2007

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tsmalmbe

http://blog.kontrollrummet.com/tsmalmbes-blog/live/2007/06/12/genesis-11-juni-2007
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad KluZ

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 93
  • Ge mig en orkester
    • Visa profil
Tja! Låter ju hyfsat ju men jag hörde att Hacket och Gabriel inte blir med.


Utloggad tsmalmbe

Det är korrekt, dessa gubbar fattas.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


DåligtGehör

  • Gäst
Är detta typiskt för Genesis? Har inte hört dem sedan sent 70-tal men nog väntar man sig mer av ett så känt band  -_-


Utloggad karl

  • tónleikari
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 138
    • Visa profil
Håller med...men det är väl så att det går en linje före och efter Gabriel...därmed är det inte sagt att det blev dåligt direkt men det här var ju inget nytt direkt...jag har biljetter till den 27/7 i Spånga FH med HD länk från Düsseldorf och man får väl suga i sig medley:arna från gamla tiden men kommer calling all stations upp så ger det mig inget....men sedan ryktas det att den 14 juli ( sista europaspelningen) i Rom kommer Gabriel att joina....who knows???Kanske bara ett önsketänk för gamla Genesisfreaks  B)
Är detta typiskt för Genesis? Har inte hört dem sedan sent 70-tal men nog väntar man sig mer av ett så känt band  -_-
« Senast ändrad: 13.06.2007, 01:48:53 by karl »
Ny Cd "Wash Away The Past" free download at www.karlmusic.se


Utloggad KluZ

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 93
  • Ge mig en orkester
    • Visa profil
Visst går det en linje före och efter Gabriel men personligen tycker jag att det tog ett tag innan de spårade ur. A trick of the tail är en klar favorit och även Wind etc innehåller en del bra låtar. Seconds out är väl inte helt oäven även den även om jag saknar Gabriels sköna stämma. Man kan njuta av den på hans soloskivor men där saknas andra saker...