Hej Peter! Härligt att höra en låt av dig, det är ju så fint så fint.. fin och nära sång och nej, den blir inte enformig, det "enformiga" tycker jag är behagligt
Ibland tänkte jag att stråkarna kunde få vara lite svagare men äh, jag vet inte. Jag kan ju inte sånt där
Ett klipp hörde jag iaf, vid 215 på spelaren. Säkert nåt du vet om och fixar till sen men jag tänkte nämna det iaf.
Ansiktsförlamningen lät inte bra.. måste ha varit en orolig tid. Hoppas du får den hjälp du ska ha och att det ger sig fort fort. Och så frun då, stackare, sköt om er, kram!
Roligt att du gillar låten Åsa! Tyckte först också när jag lyssnade på slutmixen att stråkarna var lite väl starka,
men jag tror inte det i förhållande till sången i alla fall! Kanske att gitarrerna "dränks" lite av stråkarna....?
Du kan säkert "sånt där" minst lika bra som jag - en hopplös Dividend-wannabe!

Men jag har snöat in på stråkar för tillfället!

Tack för tipset om klippet, det var jag inte medveten om förrän nu!
Ansiktsförlamning är ingen "hit", man undrar om det är stroke och inbillar sig allt möjligt...
Men det har släppt en hel del, så förutom en del spänningshuvudvärk och ibland yrsel tycker jag det går rätt bra.
Min fru får försöka hålla sig lugn en månad till innan gipset ska av, så du förstår att det inte blir mycket tid över för att göra låtar.

Det känns som att man kommit dithän att när man träffar släkt och vänner måste man snart ta med sjukjournalerna....

Tack för lyssning, tips och omtanke!
/Asti