Forum > Demolåtar
Henrik _ knocking on heavens door
bow35:
Tack för kommentar Divi. Tycker själv det blev lite falskt nu istället för skorrande raspigt. Är det inte det ena så är det det andra. :ph34r: Angående rastafarain så känns det bra när den kommer fram.
Jag har suttit och lyssnat på alla versionerna i tråden och jag känner mig lite ambivalent över om det blir bättre och bättre eller om det var bättre från början. Man vill ju komma dit där allting bara händer. Fritt flöde. Inga tvivel, ingen tvekan. Försöker man för mycket så blir ju resultatet lite tråkigt att lyssna på. Samtidigt lockar kr fram ambitionen i mig. Och jag tar till mig av den kritik jag får.
Lagom är bäst (men inget att sträva efter) :D
MaxB:
Utveckling! ;) ;)
Det ligger en hel del arbete bakom resultatet jag hör idag!
MaxB:
Tog mig friheten att utan censur leka med digitaltrummorna och basen. Jag ska lära mig att spela trummor en vacker dag men nånstans måste man börja... B) Säg till om jag ska ta bort den!
[mp3=200,20,0,left]http://www.shivas.se/files/Bow_KnockingOnHeavensDoor_feat_MaxB_onDrumsnBass.mp3[/mp3]
bow35:
Tack för de stärkande orden.
Dina digitaltrummor var rejält i otakt. Blir en hobbyversion. Skönt att höra att även du kan vara mindre proffissionell.
Dividend:
Jag tycker ljudbilden blev bättre med Maxs bas och trummor. Men det blir otajt eftersom de bör läggas före sång läggs.
Mitt förslag är att MaxB skickar ett färdigt spår till bow som bow kan läggas gitarr och sång på. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida