Forum > Demolåtar
Hogge - "Namnlös" (slaskis)
hogge:
Hrrmm... Jag fortsätter att nöta på denna jag... Freddy avskyr den och min fru sa: "men oj va konstigt det låter".. Men hon är ju fläng!! Hur som helst så kan jag inte släpa den.. Här kommer den senaste versionen.. Fortfarande en slaskis dock.
[mp3=200,20,0,]http://www.hoggez.se/music2011/kyssmig4.mp3[/mp3]
Ola:
Hej Hogge
det blir närmre och närmre mål
jag tycker mig höra hur det ska låta som klar
det är lite bråk mellan gitarr och keyboard som du kanske ska kolla lite närmre på
och basen behöver lite mer ton
stångas vidare. blir bra det här Mvh Ola
hogge:
--- Citat från: Ola skrivet 05.11.2011, 18:42:57 ---Hej Hogge
det blir närmre och närmre mål
jag tycker mig höra hur det ska låta som klar
det är lite bråk mellan gitarr och keyboard som du kanske ska kolla lite närmre på
och basen behöver lite mer ton
stångas vidare. blir bra det här Mvh Ola
--- Slut citat ---
Åhhh.. Va glad jag blir.. Tack Ola!!
Jag vill verkligen får detta att fungera, så nu fick jag hoppet tillbaka... Jag jobbar vidare!!
equality:
Fan vad bra du är. Energi, frenesi och underfundiga harmonier i en skön blandning. Musiken passar perfekt till texten. Uppiggande! Sången lite närmare och mindre reverb. Annars låter det väl klart? Skulle vara kul att höra om dina influenser. Police?
hogge:
--- Citat från: equality skrivet 05.11.2011, 23:23:51 ---Fan vad bra du är. Energi, frenesi och underfundiga harmonier i en skön blandning. Musiken passar perfekt till texten. Uppiggande! Sången lite närmare och mindre reverb. Annars låter det väl klart? Skulle vara kul att höra om dina influenser. Police?
--- Slut citat ---
Oj jösses.. Vilka stora ord.. Va glad jag blev..
Ingen har nånsin sagt "Fan va bra Du är".. Inte ens mina närmaste.. Det värmde oerhört EQ.. Tack snälla!!! :wub:
Nu är det ju en bra bit kvar på denna innan den är klar, men klar, trots en del vånda & tveksamheter, ska den bli..
Influenser.. Ja, säg det.. Andra har också frågat och jag har egentligen inget bra svar.. Jag har ju i hela mitt liv lyssnat på det mesta i musikväg, även om hårdrocken har dominerat. Men ett band som jag följt sedan starten är ju U2, så dessa är absolut några som influerat mig.. Police likaså. Jag har visserligen inte hela deras skörd av plattor, men de va en grupp som jag också gillade hårt. Och visst är det som så att jag tänker på The Edge:s (U2) magnifika gitarrspel ibland. Tyvärr kan jag dock inte få till det som honom, hehe...
Tack igen!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida