Forum > Demolåtar
Gurano - Leka med toner (ft Jay Thomas)
Tokai:
Fluffigt och lekfullt. Percussion av nåt slag bör tillkomma.
Men kommer inte på nåt.
Och klockspelet måste utgå som sagts. Kanske bara nån enstaka ton inte melodi.
Gurano:
--- Citat från: Jay Thomas skrivet 14.10.2011, 10:27:51 ---Kan tänka mig lägga lite ambienta grejer men då vill jag gärna bara ha gitarrspåret, funkar det?
--- Slut citat ---
Du har PM :)
--- Citat från: Eddi skrivet 14.10.2011, 17:44:07 ---Skön truddilutt som säkert kan adderas ambience till för att bli ännu skönare. Jo det ser jag fram emot.
--- Slut citat ---
Kommer lite ambience vad det lider tror jag!
--- Citat från: MaxB skrivet 14.10.2011, 18:25:11 ---Ganska luftigt och vilsamt det här!
--- Slut citat ---
Kul att höra
--- Citat från: martinm skrivet 14.10.2011, 18:26:37 ---Finns en del sköna delayade guror som säkert går att använda. Klocksynthen blev dock ingen favorit hos mig.
:P
--- Slut citat ---
Klockan som är sååå bra! :D
Tja vi får se vad som blir kvar och kommer till i slutänden - det är ju trots allt bara ett 1a utkast
--- Citat från: Tokai skrivet 14.10.2011, 20:39:10 ---Fluffigt och lekfullt. Percussion av nåt slag bör tillkomma.
Men kommer inte på nåt.
Och klockspelet måste utgå som sagts. Kanske bara nån enstaka ton inte melodi.
--- Slut citat ---
Jo någon slags takthållare behövs nog - där har du rätt!
Tack för era tankar
Gurano
Gurano:
Hej
Denna har redan hunnit bli lite skåpmat (glömde bor den helt enkelt), men JT påminde mig nyss :)
Nu finns här en version med JT på lite synth, synthbas och elgura.
Tankar?
Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_LekaMedToner_140bpm.mp3[/mp3]
Harmonica mike:
JJ Cale går på grund i Stockholmsskärgård och räddas av en åretruntboende öbo :)
Hur coolt som helst detta rockinflueradeambientstycke - puuhhh - långt ord där.Lysande collab,två blir en liksom.Hade det behövts sång så hade jag ställt upp,men detta alster gör sig bäst i duo.Triangel hade blivit för dramatiskt.
Sejvas,ja det är inte lappska/samiska,det betyder helt enkelt - sparas
Mike
Gurano:
himla kul att du gillar, tackar.
Och jag som trodde att Sejva var ett fjäll nära dig :)
Ha de
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida