Forum > Demolåtar
Gurano - Leka med toner (ft Jay Thomas)
IKEN:
Skön låt!!!!! :)
Det är kul att göra låtar med JT,de blir så härligt ambienta......IKEN likes. :wub:
Gurano:
--- Citat från: IKEN skrivet 28.12.2011, 20:25:42 ---Skön låt!!!!! :)
Det är kul att göra låtar med JT,de blir så härligt ambienta......IKEN likes. :wub:
--- Slut citat ---
Tackar - jo denna blev skön ... tycker jag med
Gurano
Asti:
Guranos gura är inget att ta miste på! :)
Flummigt och avkopplande. Gillar nog bäst avsnittet som börjar vid 65 sekunder...
Har inte hört detta utan JT:s "ambienta grejer", men så här låter det bra tycker jag.
/Asti
Jocke:
Gillar det verkligen från 65-> men vägen dit kändes lite lång... Är nog inte i form för det där stökiga partiet i dag så jag ska inte gnälla mer... ;-)
Gurano:
--- Citat från: Asti skrivet 29.12.2011, 10:57:36 ---Guranos gura är inget att ta miste på! :)
Flummigt och avkopplande. Gillar nog bäst avsnittet som börjar vid 65 sekunder...
Har inte hört detta utan JT:s "ambienta grejer", men så här låter det bra tycker jag.
/Asti
--- Slut citat ---
Tur att jag känns igen :D
Kul att du gillar
--- Citat från: Jocke skrivet 29.12.2011, 13:21:33 ---Gillar det verkligen från 65-> men vägen dit kändes lite lång... Är nog inte i form för det där stökiga partiet i dag så jag ska inte gnälla mer... ;-)
--- Slut citat ---
Nejdå det är inget gnäll, det är nog bara ett utlopp för olika smak. För mig är det inget stök, men återkom gärna att lyssna när du är i form ;)
Ha det gott
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida