Forum > Demolåtar

Always on my mind

<< < (4/4)

scorpions91:
Ursäkta om jag kanske låter lite gnällig nu men är det inte så att covers inte får läggas upp här utan dom får bara laddas upp på något annat ställe och bara ladda upp länken dit? :huh:

MaxB:

--- Citat från: scorpions91 skrivet 23.10.2011, 16:06:49 ---Ursäkta om jag kanske låter lite gnällig nu men är det inte så att covers inte får läggas upp här utan dom får bara laddas upp på något annat ställe och bara ladda upp länken dit? :huh:

--- Slut citat ---

Ja, Håkan, egna låtar är ok för tsmalmbe att du laddar upp på KR-servern men han vill inte att vi ska ladda upp upphovsrättsligt skyddat material på KR-servern! Och det respekterar vi gärna.
Vänligen "redigera" dina tre inlägg där du laddat upp låten och välj "Fler alternativ" för att där radera dessa versioner. Med all respekt för tsmalmbe:s tidigare uttalade önskemål!

Håkan Nilsson:

--- Citat från: MaxB skrivet 23.10.2011, 16:32:54 ---
--- Citat från: scorpions91 skrivet 23.10.2011, 16:06:49 ---Ursäkta om jag kanske låter lite gnällig nu men är det inte så att covers inte får läggas upp här utan dom får bara laddas upp på något annat ställe och bara ladda upp länken dit? :huh:

--- Slut citat ---

Ja, Håkan, egna låtar är ok för tsmalmbe att du laddar upp på KR-servern men han vill inte att vi ska ladda upp upphovsrättsligt skyddat material på KR-servern! Och det respekterar vi gärna.
Vänligen "redigera" dina tre inlägg där du laddat upp låten och välj "Fler alternativ" för att där radera dessa versioner. Med all respekt för tsmalmbe:s tidigare uttalade önskemål!

--- Slut citat ---

Ok nu är de borta, sorry. Hade fått för mig att det nu på sistone blivit ok med covers här? Men det räcker med Soundcloud...
Har sjungit om den igen med en ny channelstrip.
http://soundcloud.com/user7908154/h-kan-nilsson-always-on-my-1

Dividend:
Blev helt förvånad. Det låter riktigt bra, de mörkare registren av din röst är som gjorda för den här låten.

Kornstad:
Vilket nära, varmt och skönt gitarrsound du fått till här!
Riktigt behaglig version att lyssna på!

Snyggt munspel också.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion