Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Perre You and I

<< < (8/9) > >>

hogge:
Fasen vilken skön låt.. Visst kan jag hitta en del som jag skulle göra annorlunda, men grunden är grym och något som jag själv skulle vilja ha hittat på..
Det där introt - syntriffet där.. ja jävlar.. Får jag köpa det?  :P

Bra utfört, skön sång & härlig feeling i låten.. Riktigt bra detta Eddi!!

Eddi:
Vi behöver hjälp med tyckande se första posten, tack på förhand.

MaxB:
Ni är ganska nära varandra i mixen nu, då jag lyssnar med enklare lurar.

Vid 123-127 borde det finnas trummor som dundrar upp låten till nya höjder (nästa del - den som styrs av orgel i ena versionen och stråkar i andra versionen).

Vem är vem, jag tror jag vet...

MaxB:
Jag kan inte välja den ena framför den andra. De har olika kvaliteer vid lyssning.
I introt i 52:an (den övre) gillar jag stråkarna som svarar på stråkarna som finns med i båda versionerna men gillar 51:ans kraftigare bas och orgel där orgeln är mer framträdande än i 52:an.

Båda saknar de pukor som ska riva loss himmel och helvete vid 122-127 innan nästa del i låten!

Tycker det ska finnas riktigt tunga såna grejer mellan 122 och 127! (Yeah, I know, I'm a real pain in the ass).

Du som tänkte du kanske skulle gå vidare med nästa låt?

Det är i 51:an (den övre) det är mer stråkar efter 127. 52:an håller fast vid orgeln istället på det partiet. Jag tycker båda varianterna är OK som alternativ.

Saknar åter de bombastiska pukorna vid 157-160. Nu är det en på tok för lam övergång. (I'm a pain I know!)

Kan vara 51:an som är segrare i detta contest men än är väl inte låten klar!  :unsure:  :)

Gurano:
Jag föredrar version 2 (B). Men i mina lurar låter sången lite vass ibland

Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion