Kollar in lite nya synthljud och kanske annat sound (förutom visparna då). Finns så himla mycket krafs i Sonar och än mer i X1:an. Förutom att rösten och nån gitarr låter ostämd håller det i övrigt?
2011-10-30: Grejat med denna under helgen. Skall dit ny sång, som är loopad och blajjig text (det mesta). Bara för att ge en idé ungefär hur jag tänkt mig. Tacksam synpunkter. Låter jämntjock och pianot spelar för mycket?

2011-11-05: Tyckte jag fick den hyffsat dit jag ville. Inte 100% nöjd men när blir man det?

Sången och och kören på slutet är väl största frågetecknen. Om nån vill testa att sjunga denna går det bra att höra av sig!

Tack alla för tips!
2011-11-06:Jaha, betraktar denna som klar då om inga allvarliga anmärkningar inkommer. Grunderna till låten gjordes när jag för en tid sedan genomgick kirurgi och läget tycktes betydligt allvarligare än vad jag först informerades om. Efter ytterligare undersökningar verkar det hyffsat lugnt på den fronten. En, vad jag trodde avsomnad, hypokondri bidrog säkert till denna för mig jobbiga höst. Skönt att kunna blicka framåt igen efter mest tillbakablickar och det är klart man är inte 25 år längre.

En hyllning till dom/den som varit ett stöd under denna besvärliga tid:
Memory ParkSummer ends in Memory Park
Now the nights get chilly and dark
But I remember you
Yes I do
Smiles were turning upside down
Everybody had worried frown
Everyone but you
Let’s go go go from Memory Park
The brightest stars bring me a magic spark
Leave this heavy load right_out in the dark
To get a shiny side of life within my heart