Forum > Färdiga produktioner
equality - Memory Park
equality:
--- Citat från: Eddi skrivet 30.10.2011, 23:24:34 ---Oj nu har du jobbat på bra fortfarande vispar men inte så framträdande - basen är helt lyckad tycker jag - gura solot låter nästan som slide och gillas utom de sista tonerna - visst låter det lite jämntjockt men på ett bra sätt - jag kommer inte ihåg om du körde med det här ackeljudet på förra versionen men jag tror det och det låter riktigt bra. Har inga större invändningar mot texten men säger du att det är blaj så är det väl det :D
Bra utveckling på denna tycker jag.
--- Slut citat ---
Tack som f.. Nej inga vispar nu. Något konventionellt batteri (BAttery 3) och tillsammans med något afrikanskt. Ja, slutet på gurasolot är inte helt lyckat, hmm. Får göra om här. Acke och elgura tillsammans en doubler. Texten är till stora delar blaj men skall jobbas på. Thnx Eddi!
--- Citat från: mixuz skrivet 30.10.2011, 23:47:23 ---Jag är väldigt förtjust i titeln: 'Memory park'
--- Slut citat ---
OK! Tack! Själva låten då?? :P
MaxB:
Det har blivit något annat än Neil Young nu och jag gillar det drömska soundet från flera instrument.
Så här är det bra! Gitarren snubblar vid 220 sekunder...
mixuz:
--- Citera ---OK! Tack! Själva låten då??
--- Slut citat ---
Nja, är nog mer förtjust i titeln än i låten, om jag ska vara ärlig :P
Lite för mycket 'easy listening...' Kan du inte ta titeln, dumpa låten
och göra nåt helt annat? Har du hört Paul Simons låt 'Old friends' ?
equality:
--- Citat från: mixuz skrivet 31.10.2011, 00:43:19 ---
--- Citera ---OK! Tack! Själva låten då??
--- Slut citat ---
Nja, är nog mer förtjust i titeln än i låten, om jag ska vara ärlig :P
Lite för mycket 'easy listening...' Kan du inte ta titeln, dumpa låten
och göra nåt helt annat? Har du hört Paul Simons låt 'Old friends' ?
--- Slut citat ---
OK! :lol: Old Friends är e snyg låt i mina öron men inte mina nån favorit av Paul Simon. Exekverande i majackord fast snygga melodier...
Eller tyckte du jag skulle försöka mig på nåt i den stilen? :o
--- Citat från: MaxB skrivet 31.10.2011, 00:27:31 ---Det har blivit något annat än Neil Young nu och jag gillar det drömska soundet från flera instrument.
Så här är det bra! Gitarren snubblar vid 220 sekunder...
--- Slut citat ---
OK! Thnx! Solot skall fixas. Bra öron.
mixuz:
--- Citera ---Eller tyckte du jag skulle försöka mig på nåt i den stilen
--- Slut citat ---
Jag vet inte .. 'Memory Park' ger samma kopplingar för mig... Antagligen helt fel...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida