Forum > Färdiga produktioner
equality - Memory Park
equality:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 28.09.2011, 19:58:49 ---En drömsk ljudbild du målar upp här..jag gillar alltihopa..och synten ska vara med tycker jag.
Lovande, följer denna :rolleyes:
/Marre
--- Slut citat ---
Hej Marre! Kul att du uppfattar den drömsk. Vill hålla den så. Håller på med ny dator och har inte hunnit göra nåt mer men det kommer. Tack för att du skrev och att du kan tänka dig att följa denna. :)
hogge:
Nice work här EQ..
Riktigt mysig låt.. Sången kanske Du ska dra igenom några ggr, för ibland låter den väl ansträngd kan jag tycka..
Vill gärna höra mer av denna.. Jobba på!!
equality:
Ursäkta Hogge för uteblivet svar och dåligt fidbakande från min sida. Bättring kommer! Tack för lyssning. Testar nu en ny version som inte är klar men idéerna haltar här och jag behöver input.
Eddi:
Oj nu har du jobbat på bra fortfarande vispar men inte så framträdande - basen är helt lyckad tycker jag - gura solot låter nästan som slide och gillas utom de sista tonerna - visst låter det lite jämntjockt men på ett bra sätt - jag kommer inte ihåg om du körde med det här ackeljudet på förra versionen men jag tror det och det låter riktigt bra. Har inga större invändningar mot texten men säger du att det är blaj så är det väl det :D
Bra utveckling på denna tycker jag.
mixuz:
Jag är väldigt förtjust i titeln: 'Memory park'
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida