Forum > Färdiga produktioner

JT ft Marre - Chinese soup

<< < (2/8) > >>

Jay Thomas:

--- Citat från: MaxB skrivet 13.09.2011, 22:52:24 ---Det är inte mycket fart på kommentarer, jag håller med.

--- Slut citat ---

Nope...

--- Citat från: Clemens skrivet 13.09.2011, 22:57:02 ---Ja.. den gillas!, tycker att den går lite åt Jan Hammer hållet..inte för att jag hör vad som sägs, men spelar mindre roll.. Snyggt! /C

--- Slut citat ---

Tack Clemens! :) Jan Hammer hörde jag talas om först igår, måste kolla in honon mer.

--- Citat från: Gurano skrivet 14.09.2011, 00:35:03 ---Skönt ljudlandskap och behagligt driv - en liten släng av azidjazz i mina öron. Har inga synpunkter på mixen - låter bra i mina öron.

Du skriver att du inte ska fortsätta med melodibaserad musik - hoppas att du inte menar att du ska lägga av med musik utan snarare menar att du ska göra melodifri musik :D

Gurano

--- Slut citat ---

Tack Gurano! :)
Jag ska inte lägga av med musiken utan bara, precis som du skriver, med den melodibaserade musiken. ;)

MaxB:
Kan också fortsätta med den melodibaserade i din studio utan att hoppas på, eller förvänta dig kommentarer på det.

Jay Thomas:

--- Citat från: MaxB skrivet 14.09.2011, 09:17:26 ---Kan också fortsätta med den melodibaserade i din studio utan att hoppas på, eller förvänta dig kommentarer på det.

--- Slut citat ---

Jepp.

Asti:
Det här gillar jag! Fantasifullt och många sköna ljud!
Bra variation, det blir aldrig enformigt, som ibland den här typen av musik kan bli.
Gillar speciellt avsnittet som börjar runt 1:48 - någon sorts "stränginstrument"....
Snyggt tema också! Det är nog bara "snacket" som jag tycker man kan undvara.
Hellre någon form av sång enligt min mening. Det här får du inte sluta med!!!  :)
/Asti

CunningCode:
Soft spår, gillar speciellt det nasala mellanpartiet. Vågat att byta trumparti tre gånger, men tycker det flyter ihop bra ändå. Fick lite preset-vibbar (Virus B, Virus C) av den sista stötiga leaden med envelopes på, men högst subjektivt och insöat eftersom jag använde den mycket förr i tiden. Passar ju mycket bra.

För kort i övrigt, tycker materialet håller för ett långt och drönaktigt spår. Trist att du inte ska bygga mer melodier på det här, känns som upplagt för mer harmonier och spel på de skarpa grundtonerna!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion