Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Hoppa och Studsa - feat Wernborg, PEROWITCH och Roffe H
MaxB:
Ja, gnissel och bröl gör livet värt att leva! Tack Roffe för att du orkat!
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 08.10.2012, 14:08:04 ---Ja, gnissel och bröl gör livet värt att leva! Tack Hasse för att du orkat!
--- Slut citat ---
Vem e Hasse?
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 08.10.2012, 14:55:30 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 08.10.2012, 14:08:04 ---Ja, gnissel och bröl gör livet värt att leva! Tack Hasse för att du orkat!
--- Slut citat ---
Vem e Hasse?
--- Slut citat ---
Det brinner i huvet - Hasse har för Micke att göra nu - säger Roffe, så klart!!! B)
Förvirringen är utplånad!
Harmonica mike:
Det var längesedan jag lyssnade på den här..den har nog växt lite.
Basliret ger rysningar,man blir mörkrädd - asgrymt lirat.Låten ångar på fint i sitt mördande tempo,det är väl samma som sist antar jag.Canon collab detta Max av alla inblandade och jag tycker allt sitter ihop fint.
Några calypso hattar har jag inte så jag kastar upp fyra å en halv pina colada ist..givetvis uppdruckna :)
Mike
MaxB:
Basliret är fruktansvärt - :lol: - grymt alltså! Det är Wernborg som vänder ut och in på basen och gör det omöjliga i verserna, det knorrar så underbart (medan jag spelar bas i refrängerna). Och Perowitch ger ett underbart bra driv med trummorna. Så kom slutligen Roffe till min räddning och färgade låten med sin sköna sax. Kul att arbeta med såna här spår. Jag älskar låten! Kanske blir titelspåret på en platta?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida