Forum > Demolåtar
karl-less is >MORE
karl:
Hej Micke,
fattar vad du menar och det var skitbra att visa på rent praktiskt att basen får utrymmet även om du väljer en hel del toner jag inte skulle använda ;) Nice, då jag verkligen tog fasta på dina tips vid förra låten , sen tar det väl ett tag innan man fattar hela grejen :unsure: Stort tack iaf ...och inga övertramp känner jag ;) Allt gott / karl
Jay Thomas:
Bra! :) Faller för det lågmälda framförandet och den fina sången! :)
Tänkte på det samarbetet vi gjorde för länge sedan, The Gap och hör definitivt D'n B trummor på denna låt i en remix-version. ;)
Är ovanligt förtjust i det basfattiga, trots att jag gärna håller mig till de låga regionerna själv. :)
spacetrucker:
Först när jag lyssnade viste jag inte riktigt vad jag tyckte :unsure: men jonnerstones bas satte bitarna på plats... låten blev liksom hel på nåt sätt... tycker alltså jag :)
Space
Håkan Nilsson:
Väldigt fin låt. Skönt med en låt i taget i stället för sju hopklippta. Oftast i alla fall.
Basen... Kunde kanske vara lite mer sånt... Men skitbra som det är.
Edit: Jonnerstones extrabas var väldigt snygg! Ruskigt fin låt. Sånt här får man aldrig höra på radio. :mellow:
karl:
Tnx Jocke för lyssningen och roligt att kunna förgylla en Måndag :rolleyes: B)
Tnx Eddi, Ja jag känner också att den låter mer åt hållet jag skrev åt för ett par år sedan och har saknat det lite grann ...men vad gör man ??det som kommer kommer ;) kul att du gillar sen vad PG tycker bryr jag mig inte om....kan inte göra det ;) k O
Tar tillbaka min baskommentar Micke, mer liv i din bas än vad jag nånsin kan få till själv...roligt att du orkade ;) / k
Ja Jay , The Gap gjorde du bra ;) och vi tänker nog olika eftersom jag inte hör det du hör dvs D n' B men go a head om du vill ;) Tack för sångbedömningen , det värmer... karl
Spacetrucker, tack för lyssningen ja jag tror du har helt rätt och jag lyssnade inte ordentligt på Jonners player men har gjort det nu.....Allt gott karl ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida