Forum > Demolåtar
Sommarflum
Jay Thomas:
--- Citat från: bow35 skrivet 08.08.2011, 20:57:04 ---Rena rama meditationen. Eller kanske hare rama meditationen, vad vet jag. Men bra är det i vilket fall.
--- Slut citat ---
Kanon Henrik, tackar! :)
--- Citat från: Gurano skrivet 09.08.2011, 15:03:01 ---Drömskt!
Bra ljud över lag, en sak dock som jag tycker är att flageoletterna på guran borde klinga lite mer och tydligare.
Ha det gott
Gurano
--- Slut citat ---
Tackar Gurano! :) Det går att ordna! ;)
Harmonica mike:
Shit vad häftigt detta var!
Jag är såld på den där svajjande prylen som ljuder i grundbeatet..Kryddningen runt den är skickligt gjord,grymt mysig lyssning detta.Dessvärre får jag inga ideer som jag brukar få då jag hör dina grejor,kanske lika bra det - den här står alldeles utmärkt på egna ben - snyggt!
Mike
Marruschkka:
Skönt var ordet :P
/Marre
Jay Thomas:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.08.2011, 10:35:14 ---Shit vad häftigt detta var!
Jag är såld på den där svajjande prylen som ljuder i grundbeatet..Kryddningen runt den är skickligt gjord,grymt mysig lyssning detta.Dessvärre får jag inga ideer som jag brukar få då jag hör dina grejor,kanske lika bra det - den här står alldeles utmärkt på egna ben - snyggt!
Mike
--- Slut citat ---
Tackar Mike! :) Lite xtra krydda att du inte fick "för dig något". ;) Du brukar ju annars gå igång...
--- Citat från: Marruschkka skrivet 10.08.2011, 22:12:49 ---Skönt var ordet :P
/Marre
--- Slut citat ---
Tack Marre! :) Stråkföringen är väl inte något annat än utvecklingsbar... ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida