Forum > Demolåtar
Någons barn
MaxB:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 26.07.2011, 00:48:02 ---Jag tycker också Dylan är grym på munspel. Det är faktiskt snudd på omöjligt att härma hans munspelslir.
--- Slut citat ---
Ja, de som kommer närmast är små barn som för första gången spelar munspel
och Ulf Lundell förstås. :rolleyes: :) :D :P :lol:
Håkan Nilsson:
--- Citat från: Ola skrivet 27.07.2011, 00:56:09 ---halloj
Skönt driv med punkstuk får lite Nationalteatern / Ebba grön vibbar
bra jobbat.
mvh Ola
--- Slut citat ---
Sjöng om den här nyss och satt själv o tänkte att den har en liten touch av progg. Mitt emellan progg o punk.
Eddi:
Jag har inga invändningar mot något längre utom en sak och jag fattar inte riktigt hur du gör för att mixa in munspelet i nederkant till höger vilket för mig blir helt fel jag skulle vilja ha munspelet i överkant till vänster. Hoppas att jag gjort mig begriplig med de få orden.
Håkan Nilsson:
--- Citat från: Eddi skrivet 29.07.2011, 01:55:02 ---Jag har inga invändningar mot något längre utom en sak och jag fattar inte riktigt hur du gör för att mixa in munspelet i nederkant till höger vilket för mig blir helt fel jag skulle vilja ha munspelet i överkant till vänster. Hoppas att jag gjort mig begriplig med de få orden.
--- Slut citat ---
Munspelet ligger på en regel till höger om sologitarren, den som spelar unisont med munspelet. Om jag ser reglarna så, men panorerar om de två så munspelet kommer till vänster känns det mysko för mig. Fast det går, ska testa det!
Lyssnade nyss på det jag sjöng genom nykompressorn igår kvällst och tyckte det lät bra nu oxå. Oftast brukar jag vilja kräkas när jag lyssnar på sångtagningarna dan efter.
Passa på att köpa en sån burk medans de ännu finns. De tillverkas inte längre.
Billigt här, otroligt billig för den grejen:
http://www.emusic.se/default.asp?do=search&text=tc%20300&kategori=&grupp=&undermeny=&flik=1&exp=&info=14904#
Håkan Nilsson:
Två nya elgitarrer, raderat de tidigare, o lagt även två akustiska, hade inga såna alls förut.
Det närmar sig en cd...
http://soundcloud.com/user7908154/h-kan-nilsson-n-gons-barn-14
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida