jonnerstone du får skämta och tycka vad du vill och som jag eller hur, men du uttrycker dig jävligt pundigt gång på gång, vaddå ja sägare, de polare som delar mina musikaliska värderingar har jag ju för att jag hellre umgås och lyssnar på bra musik med dom än sitter med havererade puckon som inte fattar nåt om musik, samma med uteställen inte fan går jag in på en bar om det spleas ren skitmusik som i 95% av fallen idag...mitt val liksom, jag äter inte hundskit heller...
hälsa Solna det är min hemvist*
Så nu e jag pundare också....det var annorlunda. Tur att du uttrycker dig så fint då 
Jag tyckte bara att kommentaren om hur många människor du känner som tycker som du var helt meningslös, som inte tillförde nåt i vår diskussion. Tro det eller ej, men jag har också vänner. Men jag förstår inte varför jag måste dra upp dom i en konversation på KR. (nu nämnde jag iofs silverpilen, men han e ju medlem på KR och tycker dessutom inte som jag). Du är överlag väldigt bra på att referera till andra människor i din omgivning när man diskuterar nåt i nån tråd.....det är helt ointressant att du känner folk som tycker si eller så i en diskussion mellan medlemmar här på KR. Jag vill inte på nåt sätt jämföra med forumtrollet AF men han är ju också en mästare på att blanda in folk "han känner" när han ska trolla. Som sagt jämför dig inte alls med honom, jag respekterar dig och dina åsikter och jag tycker ett liten forum-dispyt om saker man brinner för kan var kul då och då.

Iaf.....därav mitt lilla syrliga PS som ju mest var en liten hint och inte illa menat!
Hej stollefan, vad är det du vill uppnå egentligen??? du verkar vara en satans besserwisser som dikterar vad man skall/får säga eller bara klankar på här helt oprovocerat, jag skiter i vilket och blir bara förvånad hur du tar skiten vidare och dessutom medvetet missförstår vad jag säger i syfte att misskreditera mig (jag har INTE sagt att du är en pundare även om du ser ut som en) , inte första gången i alla fall och när du nu skriver att jag i flera trådar refererar till polare så visar ju det att det är du och ingen annan som hakar upp sig på detta, jag står för mina åsikter det borde du ha fattat vid det här laget så visst behöver jag inte dra upp att andra tycker som jag trots att det är sant och samtidigt oväsentligt men inte fan ska du säga till mig var, när och hur jag skriver om detta i trådar, dessutom har jag inte varit speciellt aktiv här på ett tag så du bevisar klart och tydligt att du har ett horn i sidan och bara vill tjafsa, well fuck you too din lilla slemgroda, snacka om att kasta sten i glashus, varför har du ett citat längst ner i dina inlägg med "jag saknar dig..." bläää bäääh bäääh fy fan vad töntigt och utlämnande i så fall på ett forum??? är inte sånt rätt personligt, såna som du får mig att tröttna på läget här och inse lågvatten nivån, tyvärr och trist för det finns bra folk här men när du tillåts leka bror duktig på detta vis utan näpst så kan jag bara inte hålla käft, ge dig nån gång!!!

till alla andra trevliga vi ses i sgt pepper festivalen och mera trevliga Yes kommentare, inga mer commnets här för mig nu!!!

Wow, här blev fjädern till en höna. Jag vill inte på nåt sätt misskreditera dig eller vara elak. Jag vet inte om det är du som medvetet missförstår mig eller tolkar in saker som inte finns. Jag har ingen som helst ambition att vara elak. Lite besservissrig visst, men vem är inte det? Du går ju inte ut speciellt ödmjukt i dina inlägg heller. Jag tycker att sen du kom tebax från Frankrike att det varit ganska trevliga diskussioner med högt i tak, fast vi allt som oftast har olika åsikter. Jag tyckte i min enfald att denna diskussionen också var rätt kul med lite syrliga och bitska kommentarer men ändå högt i tak som sig bör på ett forum. Tydligen inte, för nu kom ju den här sidan fram igen där du kallar folk som du inte träffat för elaka saker...jag menar stollefan, slemgroda?? Hur snällt e de. Jag har väl inte sagt ett elakt ord till dig? Jag tyckte som sagt inte din referens till dina medmännsikor tillförde nåt så då sa jag det...en åsikt i mängden...och ja...det är jag och ingen annan som tycker så. Vilket jag också skriver. du får gärna tycka att min rad längst ner på mina inlägg är för personlig ( men jag använder inte den raden i diskussioner, så jag vet inte vad det har med glashus att göra

)...de e fritt fram, jag tåler det....jag tänker inte kalla dig för slemgroda för det....e de bara du som får tycka och skriva som du vill?
Jaja skitsamma....jag klarar mig utan dig också. Tycker det är synd bara att saker ska missuppfattas och misstolkas i absurdum....och det gäller mig också. Har jag sårat dig på nåt sätt så ber jag uppriktigt om ursäkt. Jag ska inte ge mig in i fler diskussioner på detta forum längre.....
(jag har INTE sagt att du är en pundare även om du ser ut som en)
Snacka om personligt påhopp....
Baserar du det på bilden här intill eller

Vet du hur länge jag fick kämpa med den "syntharluggen".

Alla är vi inte James Dean, nån måste ju vara ful så att andra kan anses snygga. Jag fick väl ta fulrollen då!