Kontrollrummet

JT - The eternal aura

gäst · 3 · 809

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jay Thomas

  • Gäst
Inspirerad av Huun Huur Tu, en Tuvansk grupp och väldigt bedrövad av händelserna i Norge, blev det någon slags sorgsen världsmusik. Och återigen ber jag om hjälp med att tycka till om i första hand mixen.

http://soundcloud.com/busstop18/the-eternal-aura


Utloggad Håkan Nilsson

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 839
  • I´m a Fender bender from space.
    • Visa profil
Har svårt att förstå mig på och kommentera, men det var väldigt läckert gjort. Är det du själv som sjunger?

Nåt jag reagerade på var att jag tyckte handklappsljuden var för starka, och för torra med.

Strongt att öht kunna kommentera Norgemassakern, det har inte jag gjort på nåt forum alls, vet inget vettigt att skriva. Ole som är en av seglarforumkompisarna bor bara 4 km från sprängningen...
Varför ska man älska den man ändå aldrig får?
Karin Boye (eller?)


Jay Thomas

  • Gäst
Har svårt att förstå mig på och kommentera, men det var väldigt läckert gjort. Är det du själv som sjunger?

Nåt jag reagerade på var att jag tyckte handklappsljuden var för starka, och för torra med.

Strongt att öht kunna kommentera Norgemassakern, det har inte jag gjort på nåt forum alls, vet inget vettigt att skriva. Ole som är en av seglarforumkompisarna bor bara 4 km från sprängningen...

Tack Håkan! :)
Skulle jag en försöka på mig på denna typ av sång, skulle nog min stämband vara rejält stukade... ;)
Det mesta är Omnisphere utblandat med lite Kore Player och annat jox. Ska kolla om handklappen kan dämpas lite, har för mig det.

Känner verkligen med våra grannar i väst just nu, fruktansvärda händelser! :(