Forum > Demolåtar
Gurano - Sommarlåt - funkar idén
Gurano:
--- Citat från: Tokai skrivet 09.07.2011, 17:55:29 ---Oj, det här var vildsint.
Trummorna för speedade. Hör faktiskt lite reggie i det här, men halvera tempot i drumsen i såna fall. Kan bli lite typ The Clash om du städar upp.
Har inte så mycket mer att säga för tillfället.
--- Slut citat ---
trummorna ska du inte fästa så mycket vid då de bara var för att hålla takten. vi får se om det blir en reaggy... :)
Tack för lyss å tyck
/g
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 11.07.2011, 11:34:15 ---Har lyssnat på varianten med piano och tycker att det låter riktigt bra nu palletten blev mer fullständig. Jag tycker att El-Wahwah-acken kan lugna ner sig vissa partier - det tyckte jag innan pianoversionen också men nu finns pianot där för en slags harmonigrund så nu känns det än mer angeläget.
Ha en skön semester först kanske :D
--- Slut citat ---
Vi får se vad som händer med guran, men nu har jag fått eq's filer som jag tänker sätta tänderna i efter semestern. Ska bli kul
Tack för att du lyssnar flera gånger tack för komment
/g
Gurano:
--- Citat från: karl skrivet 11.07.2011, 17:37:58 ---Ja en bas skulle lägga allt till rätta...schyssta synthsound...bra gitarrer :) Allt gott / karl
--- Slut citat ---
Man tackar. Jodå bas kommer. Kul att du gillar
/G
Harmonica mike:
--- Citat från: Gurano skrivet 12.07.2011, 00:36:01 ---
--- Citat från: karl skrivet 11.07.2011, 17:37:58 ---Ja en bas skulle lägga allt till rätta...schyssta synthsound...bra gitarrer :) Allt gott / karl
--- Slut citat ---
Man tackar. Jodå bas kommer. Kul att du gillar
/G
--- Slut citat ---
Ja jag lirade lite bas till detta,dessvärre hade jag Inga möjligheter att delge er av mina rön..Om inga basister nappar Göran så är jag på..No problemo...
Like
bjurte:
Sommrigt och glatt!! ;)
Fast trummorna var inge vidare...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida