Bra mix tycker jag speciellt intensitetshöjningen i första halvan. Kören kunde få mera plats för den lät bra om du nu inte ska fixa sång till denna också för det tycker jag skulle passa bra. Harmonierna är liite tråkiga tycker jag inga direkta överraskningar men med sång så tillförs ju en dimension.
Så mixen verkar vara hyffsat ok, fast det är där jag brukar strula till det

Jo höjningen blev rätt schysst. Ska fundera på körens eventuella volymhöjning - risken finns då att midikänslan slår igenom (min erfarenhet av midikörer i alla fall). Harmoniernas tråkighet kan jag tyvärr inte göra så mycket åt eftersom det sitter i lyssnarens öra

, men själv så tycker jag att gurans plock tillsammans med basen är rätt så intrikata.
Någon sång hade jag inte planerat in men HM har ju nästan bokat upp sig på denna - bara det blir dåligt väder!

Tjoho!
Bra mix här!!!
Intressant låt.
Hade gärna testat lite yl med du vet ju hur jag ligger till nu - det måste till ett regnväder för att...
Ja ja,vad är väl en bal på slottet... 
Mike
Hehe - jo nåt rätt måste jag har gjort vid denna mixning. Som jag skrev ovan till Eddi så var inte sång inplanerat men vi kan ju säga så här att får du dåligt väder i stugan (vilket vi inte hoppas...kanske) så är sången din på denna
Tack för att ni tog er tid
/Mr G
« Senast ändrad: 03.07.2011, 12:12:47 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!