Forum > Demolåtar
Mr G - Sommardans
Gurano:
--- Citat från: equality skrivet 03.07.2011, 13:10:00 ---Åt symfonirockhållet. Fina harmisar och välspelat till perfektion. En tydlig överliggande sångmelodi vore bra. Tror H-Micke fixar det och era co-labs går inte av för hackor.
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar....men perfektion, Näe de e de väl inte ^_^
Vi får väl se om det blir sång på denna
Ha det gott
Gurano
zorrow:
Jadå här finns det potential. Det låter najs B) Klart det skall vara sång på och kanske något solo av något slag eller? Angående mixen så tycker jag det låter fint. Basen är lite ojämn dock i volym och skulle må bra av bara lite kompression.
Gurano:
--- Citat från: zorrow skrivet 04.07.2011, 21:44:07 ---Jadå här finns det potential. Det låter najs B) Klart det skall vara sång på och kanske något solo av något slag eller? Angående mixen så tycker jag det låter fint. Basen är lite ojämn dock i volym och skulle må bra av bara lite kompression.
--- Slut citat ---
Tack så mycket Z
Basens "ojämna" volym tror jag beror på min spelstil, där finns inte så jättemycket kompression.
Ja det skulle vara kul med sång - vi får se om någon med go röst hakar på?
Ska fundera på ett solo, men det läggs nog inte på förrän sång finns, då hör jag hur det kan vävas in.
Tack för lyssning och dina tankar
/Mr G
Fuzzbub:
Det här skulle kunna vara en mycket tidig instrumental Simple Minds-låt, typ. :) Det låter bra och luftigt tycker jag. Ska lyssna lite till. Bra jobb! /JEH
Gurano:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 05.07.2011, 11:34:05 ---Det här skulle kunna vara en mycket tidig instrumental Simple Minds-låt, typ. :) Det låter bra och luftigt tycker jag. Ska lyssna lite till. Bra jobb! /JEH
--- Slut citat ---
Instrumental SM :)
Hur tänker du nu? - Man tackar!
Men om / när sång kommer på så blir det nog annorlunda
Ha det gott
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida