Forum > Demolåtar
Mr G - Sommardans
MaxB:
Jodå, Gurano är en aktiv rackare han! Hipp hurra för det.
OK men har hittills bara lyssnat en gång, har det stressigt med arbete på sommaren då man helst vill vara ute i naturen (med paraplyet i beredskap).
mahan:
Tjou G!
Hur bra som helst detta bara..... ok törs knappt säga det...... trumsoundet.
Men vänta lite, tror att du snart har födelsedag, hur vore det ställt om jag skickar över ett helt nytt trumsoftproggis åt dig, eller kanske du inte kan leva utan EZ, va vet jag. Tycker bara att det är tråkigt att ha en snofsigt funkande orkester i det ena rummet o så sitter enligt gammal tradition Mr EZ och lirar i rummet bredvid... :P För så låter denna låt just nu.
Men jajjamen, låten gillas och när sången kopplas in blir det kanon detta! :)
h. johan
Gurano:
--- Citat från: mahan skrivet 06.07.2011, 22:47:32 ---Tjou G!
Hur bra som helst detta bara..... ok törs knappt säga det...... trumsoundet.
Men vänta lite, tror att du snart har födelsedag, hur vore det ställt om jag skickar över ett helt nytt trumsoftproggis åt dig, eller kanske du inte kan leva utan EZ, va vet jag. Tycker bara att det är tråkigt att ha en snofsigt funkande orkester i det ena rummet o så sitter enligt gammal tradition Mr EZ och lirar i rummet bredvid... :P För så låter denna låt just nu.
Men jajjamen, låten gillas och när sången kopplas in blir det kanon detta! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Hehe jag skulle gärna kicka min kompis Mr EZ men han är den enda jag känner som alltid ställer upp. Men visst lira på du - du vet att du alltid får ;)
Gurano:
och även om jag inte fyller år på tag så får du gärna skicka ett proggis :D
mahan:
--- Citat från: Gurano skrivet 06.07.2011, 22:56:24 ---och även om jag inte fyller år på tag så får du gärna skicka ett proggis :D
--- Slut citat ---
Ja GRATTIS då!
Ska kolla upp vad det finns, för det är du tammetusan värd! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida