Oj vad många inlägg det blivit medans man varit borta för lite vindrickande å annat - kul!
blir bra det här. kul o höra mahan på trummor
lite om lir eller mix, o kanske lite mer sparsamt lir till mahans trummor ?
kul o se vart det bär hän
Rock on
Kul att du gillar - vi får se hur det blir i slutändan
Effektrensning och trummis gjorde susen.
Gott. 
Tackar - kul
Någon större effektrensning har inte skett, eg bara minskning på reverb å riktiga trummor i råutkast
Låter bättre för var gång jag lyssnar. Grymma trummor från Finland i lurarna. Skulle skruva upp HM ett par-tre dB annars klart i mina öron. G-solot är så jädra bra. Svårt att sitta still. Bra jobbat boys!
Tackar - skitkul att du gillar - ja vi gubbar gör så gott vi kan (det är nog mest jag som kommer till korta)
Några lyssningar till så är du beroende

Visst är det bättre nu med riktiga trummor. Live känslan ökar. Tror du har fixar gurorna också, svårt att minnas hur det lät. Skitbra är det nu.
En sak som jag märkte är alla cymbalcrashar i verserna.
Enligt vad jag förstår är detta man inte ska göra. Cymbalcrashar bara mellan verserna eller i ingången till ett annat parti, mellanspel, stick eller refräng eller whats so ever
Kul att du hör framgång i låten! Jag har inte ändrat eller lagt om några guror-bara börjat om mixmässigt med rena filer enligt Jonners recept. Det där med crashar - jo frågan är ju när de ska in eller inte in, men ibland är det väl kul att göra så som man inte får göra
Mahan: du gör en strålande insats och det är ju inte 1a gången i mina låtar - tack för det
HM: Likaså din insats är obetalbar-det vet du

Tack alla för feedback, tankar, positiv/negativ kritik. Kanske är jag en
slow learner men lite fastnar varje gång, men hav förtröstan - jag hinner ännu sabba mixen, då jag vad det lider får trumfiler från Mahan att mixa in

Gurano