Forum > Demolåtar
Thunderstruck
aROCKER:
Haha...supercoolt!
4/5, underbar cover...by the way vad säger detta forum om sånt!?
Jag har ju en härlig ihopjammning av Hendrix "fire" som jag vill dela med mig av!? ^_^
MaxB:
Angående cover så om vi lägger låten på annan plats än kontrollrummets server, så fungerar det.
Dividend:
Känner igen instrumentet som används i basgången. Ljudet.
Snyggt arrat och bra sjunget!
Jag tycker det är intressant. Det är ju nåt speciellt med originalet av AC/DC, tycker det är en av deras bästa låtar. Det säger i och för sig inte så mycket, eftersom alla plattor låter samma :D Men vissa låtar sticker ut.
Har inget att klaga på, kul tolkning!
mahan:
Tjou Fidden!
Låten swingar o gungar gott, mjukt o behagligt komp! Sången sitter även mjukt och gott. Men nånting fattas....
Efter tredje lyssningen finner jag mina krav på alstret, sången e helt enkelt för snäll, sorry F, men här tycker jag det skulle behövas en almost distad eller åtminståne ansträngd röst för att få en 10 poängare av mig! Låten funkar förstås som den går o står men testa med lite elakare tongång så får du se... :)
h. johan
equality:
Fidden! Det var länge sen. Hög kvalitet som alltid. Har inte hört originalet. Snyggt basriff som sätter stämningen direkt. Trummorna gillas, ljudet dock lite tunt(?) men spelet är ju så rätt i mina öron. Mixen låter helt OK i mina Ultrazone. Inte låter det AC/DC!?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida