Forum > Demolåtar

Bengan - T.G.I.F (mp3)

<< < (2/6) > >>

Gurano:
Hejsan
Har inte läst vad de andra skrivit men så här hör jag:
1. vid 5-6 sek i mediaspelaren, när trummorna gör sin räka/uppgång så distar/knastrar ljudet lite, sedan återkommer små små tendenser till distknaster, åtminstone i min hörning.

2. annars är det en skön dänga som man kan lyssna på efter att arbetsveckan lidit mot sitt slut. Bra nivåer på musik å sång

Ha det gott
Gurano

MaxB:
Bengan is back!!!

Gôtt att lyssna på. Skönt lazy, laid back och kaxigt på samma gång.

Bengan_gbg:
Fuzzbub: Ok - då kör jag såhär tills ngn protesterar mer då?

Eddi: Lyssnade iofs på Pains cover av frk Rigby tidigare förra veckan så det kanske satte sina spår. Ingen medveten flirt dock;) tack!

Gurano: Du brukar höra knaster i mina låtar tror jag. Jag hör faktiskt inte det själv hos mig, men visst har jag pressat ganska hårt...

MaxB: tack! det blir nog ingen långvarig comeback. Jobbet tarvar (för) mkt tid.

Gurano:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 27.06.2011, 08:36:42 ---Fuzzbub: Ok - då kör jag såhär tills ngn protesterar mer då?

Eddi: Lyssnade iofs på Pains cover av frk Rigby tidigare förra veckan så det kanske satte sina spår. Ingen medveten flirt dock;) tack!

Gurano: Du brukar höra knaster i mina låtar tror jag. Jag hör faktiskt inte det själv hos mig, men visst har jag pressat ganska hårt...

MaxB: tack! det blir nog ingen långvarig comeback. Jobbet tarvar (för) mkt tid.

--- Slut citat ---
Jo jag vet att jag har hört det en gång förut - kan ju vara mina lurar som är lite kinkiga? Men att jag hör det i din låt och inte i de flesta andras borde indikera att det är för hårt pressat till gränsen som sagt.

Kan oxå tillägga att jag nu sitter på jobbet med andra lurar och hör det fortfarande

Ha det gott
Gurano

Harmonica mike:
Tjoho Bengan.

Fet rock!!

Jo det distar lite här och där..Lätta lite tryck på mastern.Sången lite låg,ja kanske upp ett litet snäpp,annars - ett ruskigt drag som gör mig glad.

thanx for the music

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion