Forum > Demolåtar
Bengan - T.G.I.F (mp3)
Bengan_gbg:
LÅTNAMN: T.G.I.F
ARTIST/GRUPP: Bengan
GENRE: Skrevrock
LÅTLÄNGD: ca 2.30
Musik: Bengt Persson
Text: Bengt Persson
INSPELNINGSÅR: 2011
FORMAT: mp3
Hej Gänget!
Been quite a while. Jobbar, jobbar, jobbar och jobbar så det blir liksom ingen tid till musik men senaste veckan (och en jävla massa idag) har jag liksom tvingat mig. Rostigt i både röst och fingrar men kan det här bli ngt??
Feedback på volymerna önskas i första hand.
Bengan - T.G.I.F
Enjoy o trevlig midsommar för den som firar den.....
Fuzzbub:
Bra rock! Spontant tycker jag att sången är för hög, det är den som sätter ribban för hur högt man vill skruva upp. Dock är kaksången för låg liksom körgrejorna "tell me what u need...." .
/JEH
Bengan_gbg:
NU har jag uppdaterat låtrackan (läs plockat ned sången - kanske föööööör lågt nu?
Känns som att jag har glömt att korrigera basnivåerna med - väldigt basigt, eller???
Feedback bitte.
Fuzzbub:
Sådär, nu blev det bra mycket tuffare och rockigare! B) Sången är absolut inte för låg tycker jag. Den är perfekt i verserna och kanske fortfarande liiite hög i refrängen men det är mycket bättre och jag skulle nog inte ha anmärkt på det om det här var första versionen. Visst är det basigt men det är ju riffrock så det passar tycker jag. Kanske att sologitarren ska upp en smula men det är petitesser. Bra jobb! /JEH
Eddi:
Thank God Bengan is back med en skön rockrökare med helsköna gitrarrer - det studsar liksom fram i härliga rockharmisar och baske mig flirtar han inte med Elenor Rigby 1:50 in i låten. Top notch. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida