Forum > Demolåtar

Bengan - T.G.I.F (mp3)

<< < (4/6) > >>

Bengan_gbg:
Uriah: Tack så mycket  - jag vet att du tycker jag kör för torrt men ändå har jag dyngat på med reverbet flera procent i den här låten ;) Mest på sången kanske.
Är väl både bra o dåligt att det hörs vem som är löst kan jag ana :)

Z: Jag har ingen koll alls. Är jääävligt rostig i fingrar o pipa tycker jag men på ngt vis går det väl på någon form av "jävlaranamma" när det väl blir tid/ork över. Efter att ha sett Anvil-dokumentären precis så borde man nog fan kasta den sk "karriären" åt helvete å spela/fota lite mer istället. Det ger mer för själen :)

zorrow:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 30.06.2011, 23:27:09 ---Z:  Efter att ha sett Anvil-dokumentären precis så borde man nog fan kasta den sk "karriären" åt helvete å spela/fota lite mer istället. Det ger mer för själen :)

--- Slut citat ---
Ja den dokumentären heter duga! Kan inte ge dig råd i om själen skall bestämma. Kan bara konstatera att det jag hör från dig är utmärkt arbete i hårdrockfåran.  Hoppas att får höra mer snart!

equality:
He, nu fattade jag vad TGIF stod för (trodde först det var något okomprimerat bildformat).  :D
Yes, det ångar fortfarande om skutackordet här. Imponerande snortajt (hur spelar man så?) och perfekt rockrytande röst.

Bengan_gbg:
Jag fortsätter nog på utstakad väg Z, men mindre övertid hade inte gjort något..... :)

zorrow:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 30.06.2011, 23:57:38 ---Jag fortsätter nog på utstakad väg Z, men mindre övertid hade inte gjort något..... :)

--- Slut citat ---

Vet precis vad du menar... Nästa liv???

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion