Forum > Demolåtar

JT - Bassoambience

<< < (5/6) > >>

Jay Thomas:
Det är lugnt! :) Det handlade väl mer om din personliga åsikt än om en sågning, precis som när jag svarade med ett "varför". ;)

Bengan_gbg:
Det handlar väl alltid om personliga åsikter när det handlar om musik??? nå?

Jay Thomas:
Gör det? Jag brukar alltid vara objektiv...  :lol:  :wub:

equality:
Här är JT på mammas gata. Rofyllt och skulle sitta fint till ett naturbildspel. Koltrasten är helt OK och bidrar till den sköna stämningen. Gott att återvända till när mörkret faller senare i höst. Av nån anledning har jag svårt för synthkörer annars är detta perfa och congasen låter så äkta att man kan ta på skinnet. Mycket snyggt JT!

Jay Thomas:

--- Citat från: equality skrivet 03.07.2011, 13:50:32 ---Här är JT på mammas gata. Rofyllt och skulle sitta fint till ett naturbildspel. Koltrasten är helt OK och bidrar till den sköna stämningen. Gott att återvända till när mörkret faller senare i höst. Av nån anledning har jag svårt för synthkörer annars är detta perfa och congasen låter så äkta att man kan ta på skinnet. Mycket snyggt JT!

--- Slut citat ---

Tack Equality! :)
Nu gillade min mor för visso Perry Como, Jussi Björling och liknande men jag köper det ändå! :lol

Syntkörer är ändå det som är möjligt, att dra in en kör i en "studio" på 0.9*0.9 meter är inte görligt. ;)
Hela fågelköret är ju egeninspelat, därför är det extra kul att ha det med.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion