Forum > Demolåtar
JT - Bassoambience
Jay Thomas:
Tack Marre! :) Alltid kul att höra att det går hem! :)
Divi och Max, varsågoda!
HM, absolut! Hur långt snutt vill du ha?
Clemens:
Vilsamt å behagligt...RMX :wub:
Bengan_gbg:
NJae jag vetefan jag Jaak. Det känns lite som att trazan & banarne feat Jan Lindblad goes flumsynth i haschdimma med alla fåglar o congas. Jag tycker du ska plocka bort fåglarna helt - och sen tycker jag du ska fundera lite på synthbrassljudet i början. När det är flöjt som vilsamt spelar över bakgrunden så tycekr jag det är snyggt!
Jay Thomas:
--- Citat från: Clemens skrivet 24.06.2011, 23:14:20 ---Vilsamt å behagligt...RMX :wub:
--- Slut citat ---
Tack Clemens! :) Och visst RMX :wub: !
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 26.06.2011, 16:30:11 ---NJae jag vetefan jag Jaak. Det känns lite som att trazan & banarne feat Jan Lindblad goes flumsynth i haschdimma med alla fåglar o congas. Jag tycker du ska plocka bort fåglarna helt - och sen tycker jag du ska fundera lite på synthbrassljudet i början. När det är flöjt som vilsamt spelar över bakgrunden så tycekr jag det är snyggt!
--- Slut citat ---
Tack Bengan för utlåtandet! :)
Dock behåller jag det precis som det är. Det ska vara flummigt och fågligt, naturambient. Congasen ger en puls som jag gillar, fåglarna är inspelade hemmavid och ger mig en ro. Mao, inte mycket mer mek än jag har gjort. Får se om det blir med när jag köper monitorer. (Genelec misstänker jag) ;)
Bengan_gbg:
Inser ju att det framstår som en idiotsågning - men du känner mig nog tillräckligt väl för att veta vad jag menade. Jag tycker allt låter fint, men inte att det gifter sig hela vägen liksom :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida