Forum > Demolåtar

Dividend - Midsommarvisa från holmen

<< < (5/6) > >>

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 28.06.2011, 07:09:26 ---Tack johan. Kanske gitarr på den här, får se!

--- Slut citat ---

Säj aldrig kanske säj kanske säj ........  :P

tjop

equality:
Snygga, "folikga" melodier. Tycker kanske att frenesin i violinernas frammarch skulle konstrasteras mot en stillsammare basfiol med lugna, svepande toner. Blir liksom för mycket av det goda även om jag förstår "tänket", tror jag. Testa med lugnare bas, vore intressant.

Harmonica mike:
Ja visst är det klart.

En test av eq:s bas ide´som sidospår vore intressant...

Mike

Marruschkka:

--- Citat från: equality skrivet 29.06.2011, 00:10:18 ---Snygga, "folkliga" melodier. Tycker kanske att frenesin i violinernas frammarch skulle konstrasteras mot en stillsammare basfiol med lugna, svepande toner. Blir liksom för mycket av det goda även om jag förstår "tänket", tror jag. Testa med lugnare bas, vore intressant.

--- Slut citat ---

Det låter bra så här, men kan hålla med om att en mer sansad bas-matta skulle göra stråken ännu mer rättvisa.

Du hittar alltid jättesnygga harmonier och har nu en ännu bättre stråkbibbla, så visst håller detta hög klass redan :P

/Marre

Dividend:
Snabbt inlägg här: Jag tycker det låter förfärligt jämfört hur den låter i min skalle :D men tack alla.  Alltså tycker ni det här är bra ska ni få höra den när den är klar ;)

Svarar alla individuellt vid senare tillfälle :)

Basen skall fixas, jäpp! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion