Hej
Grunden är bra, dock lite för förutsägbar melodi, skulle dock kunna "lyfta" om någon oväntad slinga/fnurra dök upp på några ställen och överraskade. Vissa instrumentljud är mindre bra enligt min smak, t.ex upplever jag trummorna som ganska tunna överlag.
Men det är ju bara min smak det!
/Gurano
Tanken är nog inte att något direkt oväntat ska komma utan hålla det på en pampig, enkel nivå, men jag kan hålla med om att B-delen är lite väl naiv kanske. Jag önskar mig bättre orkestertrummor också. Tack för feedback.
Melodin är väldigt förutsägbar. Så pass att jag är säker på att stora delar av den känns igen från nån annanstans. Ändra gärna några noter, om den ska användas i chrome. 
Det låter bra iallafall. Gura på det här och slammer, så jeklar! 
Tackar, jo jag är lite nyfiken själv på hur det kan låta i Chromish style...
Kul att höra sådant här från dig. Tror aldrig jag hört det förut. Det låter mycket filmmusik och den är ju ofta inte i klass med de stora mästarna
som Beethoven o dyl. Jag tycker det låter kommersiellt rätt, lättbegripligt. Skulle också passa till nåt dataspel. Eller en nyinspelning av Ivanhoe.
Bra ljud på samplingarna. Tycker också att virveln är på för mycket, kanske stora golvpukor nånstans istället + lite omarr?
Nej, detta är inget jag har hållit på med alls. Första försöket med nån slags orkestermusik. Om b-delen blir kvar får jag nog fixa trummorna eller kanske ta bort dom där. Pukor är en bra idé, det får jag testa.
Riddarmusik jue! 
Pampigt värre! Tycker du har fått till dynamiken bra, och mixen är bra överlag. Mäktig klang, så jag gissar på EWQLSO.
Håller med om att virveln blir lite enahanda, och att partiet i mitten kanske inte är lika spännade som resterande part. Melodin påminner mig om Seals "Kiss from a Rose". En passage vid 29 s låter lite knepig, som att det har blivit en blandning av dur och moll.
Vad som kan bli naturligare är framför allt soloinstrumentet (Trumpeten och flöjten). De låter som att alla toner har samma velocity och utan uttryck (expression). Att ha blåsinstrument i soloroll med snabba toner är svårt och ställer också krav på pluggen; att den kan hantera legatospel, tongueing och slur. Och gärna att den växlar mellan flera samplingar (round-robins).
Stråkarna har jag faktiskt ingenting att anmärka på, tycker de funkar bra.
Går att dansa polska till detta, förresten! 
Kul att det funkar. Ingen orkesterplugg utan alla synthar kommer från smör och brödsynten Nexus. Virvel och cymbal är från en patch i Reason.
Det där med Expressions är okänd mark för mig.
Vid 29 är det ett sus4-ackord. Varken eller alltså.
Ska bara lära mig dansa då så jag har nån användning av låten.

Ja, det var väldans att så många goes "film-musik" här nu på kr...jätteskoj att höra på!
Det här låter filmiskt och pampigt, jag gillar i synnerhet partiet från 90 s till 105, snyggt 
Jag tycker nog att det håller väldigt bra utan industrislammer..men vill du ha en cross-over..so go for it, kan bli en tilltalande hybrid det oxå, man vet ju vad Emu är i stånd till 
Fint jobb! Du kan ju det här oxå.
/Marre
Jag tror också på hybridvarianten. Det finns så mycket sån här "standardmässig" pampig musik så varför inte blanda ihop det med något mer oväntat arrmässigt istället för kompositionsmässigt.
Tackar för feedback allihop. Tar med mig detta till fortsättningen.