Forum > Demolåtar
Harmonica mike - Milliondollar question
Fuzzbub:
Ey Mike! Long time no see! Skönt att du är tillbaka. Det där låter ju bra tycker jag, det är bara att köra vidare.
Solot har jag iiingen aning om vart det hör hemma... /JEH
Harmonica mike:
Johan:
Ja det var ett tag sedan vi hördes av..Inge musiklust/flyt här på ett bra tag.Fick en förfrågan av Mr G om jag ville gnola på en låt..Blev tvungen att se till att grejorna funkade till det.I samma veva/ordningställande så lirade jag in en cover på Shel Silversteins/Dr Hooks(?).."The last morning" när jag lika var igång så att säga.Lägger väl upp hela alstret då jag satt sången,bara det kvar samt några smådetaljer.Jag tycker mig höra en snutt digital dist på nåt ställe,yrar jag?Bra tips om orgeln,jag drog undan all bas ur den då jag tyckte att mixen brummade lite - så den blev lite väl vass.Nu slåss den med cymbaler och den vassa stålacken,så en liten justering blir nog kalas.Det är bara jag som lirar på denna.Josse å jag drar nog igång så småningom då vi snackat om det under sista månaden :)
Mr G/Gurano:
Jo man får ju vara liiite hemlig :D
Kul att du gillade detta.Satt lite sång på denna och det låter kalas.Vilket i sin tur bådar gott för collabbet.
Låt namnet står i mp3:an :lol:
Åsså fuzzen:
Jo det var ett tag sedan..kan inte lova att det blir långvarigt men ett tag skall jag nog hänga med nu då jag har ett collab på G samt att Musik polarn vill spela in igen..Sedan så måste jag ju göra denna klar.
############
Stort tack för kommentarerna boys fast jag varit borta så länge.Uppskattar det mycket..
Mike
MaxB:
Den var kort men naggande god!
bjurte:
Jo det kändes kul att höra något nytt från dig,fast det slutade ju nästan innan det börjat.. :huh: ;)
Marruschkka:
Braaa..nu vill jag snart höra mer :P
Kul att du är igång, tjoho!!
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida