Forum > Demolåtar

Harmonica mike - Milliondollar question

(1/4) > >>

Harmonica mike:
Tjoho boys and girls..

Mycket data strul och problem med att få mina prylar att funka har hållit mig härifrån samt lusten till musiken.Nu ser det ut som om grejorna fungerar som de ska...Lirade in en cover nu på förmiddagen..la ett hammond ös.La inte upp hela låten då det är en cover som sagt..

Milliondollar question: Om nån kan säga i vilken låt solot hör hemma så blir ni rika  :D

Skämt åsido,såga på ljudbild och solo då jag är ruskigt rostig på hela inspelningsprylen..

Till Mr G:
Nu har jag ordning på allt och sätter din sång så snabbt jag kan..

Mike

mahan:
Tjou på dig Mike!
Long time no see no hear... Hursomhelst så har du (ni?) en sköngungande låt på gång med tillhörande "smokiesaloon" sound. Bra lirningar, hammonden låter kanske lite för klar och sticker ut, kanske lite mindre diskant kunde jämna ut det.
Ska bli kula att höra utvecklingen här.
(who is Mr G?)

h.   johan

Gurano:

--- Citat från: mahan skrivet 14.06.2011, 15:12:11 ---(who is Mr G?)

--- Slut citat ---
Mr G är bara lilla jag :D

Gurano:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.06.2011, 14:34:54 ---Tjoho boys and girls..
Mycket data strul och problem med att få mina prylar att funka har hållit mig härifrån samt lusten till musiken.Nu ser det ut som om grejorna fungerar som de ska...Lirade in en cover nu på förmiddagen..la ett hammond ös.La inte upp hela låten då det är en cover som sagt..
Milliondollar question: Om nån kan säga i vilken låt solot hör hemma så blir ni rika  :D
Skämt åsido,såga på ljudbild och solo då jag är ruskigt rostig på hela inspelningsprylen..
Till Mr G:
Nu har jag ordning på allt och sätter din sång så snabbt jag kan..
Mike

--- Slut citat ---
Hejsan
Ja inte kan jag gissa vilken låt det är (där går jag bet) men det låter häftigt flummigt värre :)
Skulle vara kul att höra hela låten.

Skönt att höra att du nu har ordning på inspelningsattiraljerna - ser fram emot på vad som komma skall ;D

Gurano/Mr G

mahan:

--- Citat från: Gurano skrivet 14.06.2011, 15:13:21 ---
--- Citat från: mahan skrivet 14.06.2011, 15:12:11 ---(who is Mr G?)

--- Slut citat ---
Mr G är bara lilla jag :D

--- Slut citat ---

Hahaa, lilla du! :lol:

h.  Sir J

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion