Forum > Demolåtar

Emlan - Hennes sång

<< < (3/5) > >>

equality:
Låter live, det börjar bli mörkt och så kommer detta stämningsfulla en bra bit i andra halvan av konserten. Fin text där min favoritfras blev "Ja hon har varit hela cirkusen själv". Du har en fantastisk uttrycksfull röst, var rädd om den!

Eddi:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 30.06.2011, 23:23:54 ---Är det ngn mer än jag som kommer ihåg att frk Maggio sjöng på demolåtar i tidiga Studio/KR-svängen (jag tror att det även var här på KR?) - hur som helst får jag lite av samma feeling nu. Tummarna upp Emlan!

--- Slut citat ---
Åh fan är Veronica en gammal KR:are - jAVISST EMELIE LÅTER VÄLDIGT LIKT MEN DET ÄR BRA. Ursäkta skriket not implied.

Bengan_gbg:
Eddi: Reserverar mig lite för KR - men Studio är jag tämligen säker på iaf...

Fuzzbub:
W00t? Trodde att jag hade kommenterat här.    Hur som är detta ännu en gåshuds-låt med grym känsla och inlevelse, för att inte tala om din fenomenala sång och röst.  Jag bara njuter!  :) 

Vet inte om du är inne på tävlingar och sånt men jag såg reklamen för ett nytt program (True Talent) på 3:an där dom söker bra sångröster där du skulle placerade mycket högt, det är jag säker på. 
Här är en länk: http://www.tv3.se/true-talent/sok-webben/skicka-ditt-sangprov-har-0

Bra jobbat Emlan!   /JEH

stajo:
Riktigt bra det här. Fantastisk röst och uttryck.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion