Forum > Demolåtar
Emlan - Hennes sång
Dividend:
Har glömt att skriva på den här.
Jag gillar din röst. Lite E Dahlgren. Brukar du sjunga jazzsång? :) Hade önskat att få höra det nångång :)
t ex på Eqs senaste jazzlåt :D
SKitsnyggt!
Tokai:
Kanske konstigt att säga, men jag får lite John Lennon känsla över det här. Ett ödsligt piano, nästan som Imagine och ett delay på sången
Det intressanta med din röst är du sjunger med blueskänsla i nåt som låter som en klassisk poplåt
Helt enkelt finemang!.
Du undrar över hur du ska bemöta alla dessa underbara kommentarer. Tja, inte vet jag.
Clemens:
Ja..snygg röst å bra sjunget, men kan tycka att reverbet smetar ut alldeles i onödan..Skulle vilja ha allt riktigt nära å knastertorrt, tror det skulle höja din fina sånginsats rejält :)
mahan:
Tjou Emlan!
Vilken härlig röst, kommer att ge många tröst! :wub:
Denna låt ligger inne med så många sinnen och så många känslor att bygga detta stora slott på enbart pianot räcker inte till, här måste kompet utvidgas till ett arr med lätt ackegura, bas och background trummor på riktigt. Eller så måste pianot verkligen arras till den härliga rösten som vi får njuta av! Lite fler stämmor på sina ställen kommer att göra krut av detta alster, verkligen ett snyggt alster som enligt mina mått har utrymme för nåt mer... (trummor, bas o lätt gitarrlir)
Mycket snyggt låtbörjan som definitivt bör vidareodlas!
Smälter för den härliga rösten, enbart den kommer att lyfta upp dig till övre sfärer! :wub:
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida