Tack för kommentarerna!
Jag gillar Fridas röst! Det låter...cocktail - på ett för mig positivt sätt! Man blir
glad, vill fixa en gin och tonic eller dylikt.
Trevligt! Jag har nog aldrig varit delaktig i att ge någon den känslan innan, på ett positivt sätt.
Inte min bag heller. Men jag gillar det här lite latinostuket och hennes röst faktiskt. Rent klart utan krusiduller och bra mixat - men javisst.
Jag är en sucker för Fridas sångstil. Rak och ren utan vibrato. Det låter speciellt. Kul att du gillade det också!
Visst funkar det. Inte helt min kopp te, men jag gillar harmonierna som inte är förutsägbara. Är ingen expert på rytmerna, men jag tror det är bossa och inte samba.
Snygg produktion, låter hög klass på allt. Lite för mycket masterlimiter för min smak, det blir övermättat stötvis.
Ah, bossa. Då vet jag.

Harmonierna är min frus, hon är skolad och har en tendens att komplicera allt.

Låten producerades med radio i åtanke och då blev det ganska pressat. Jag är så van vid låten så jag får lita på ditt ord och tar till mig för framtiden.
Näej, fungerar inte att ladda ner... 
Helt riktigt. Den går inte att ladda ner eftersom jag fortfarande säljer EP:n som den ligger på. Det går dock att lyssna på soundcloud-sidan.

Låttexten:
we could be such a beautiful couple
like Ike and Tina before the 70:s hit
passionate lovers, compassionately supple
you know, one can't survive on bare wit
catch you on the flip side
there's no reason to hide
our feelings for each other
our well-kept smolder
I wish there was some time between your lies
but all I hear from your yapping mouth
is that we can never be like whiskey and ice