Forum > Färdiga produktioner
emser-I.I.I
emser:
En från från förra året som jag ezdrummat. :P
Låter det ok?
/And
LÅTNAMN: I.I.I
ARTIST/GRUPP: emser
GENRE: PopRock
LÅTLÄNGD: 3.22
KOMPOSITÖR: emser
PRODUCENT: emser
EV. MEDVERKANDE: emser
INSPELNINGSÅR: 2006
FORMAT: mp3
hawk:
hallå
föbannat bra gjort det här, har ingenting att klaga på
kul att höra dej i ett lite högre register på sången mot vad jag hört innan
grymt bra.flaggan i topp föe denna låt.
mvh Conny
DåligtGehör:
Antar att det är mixen du vill ha synpunkt på? Det som slår mig mest är att pianot ligger störande högt vilket blir särskilt påtagligt under de mer stillsamma partierna - eller om jag stör mig på ljudet och/eller hitochdit-panoreringen... jag blir i alla fall störd av pianot. Skulle vilja att de stillsammare partierna fick vara mer känsligt utförda. Nu hindrar pianot det. Håll tillbaka det, spela lite varsammare. Kanske inte helkul med panoreringen?
Harmonica mike:
Tjena Ems.
Dg har en poäng på pianot det stör lite när det åker hit och dit...Inte så påtagligt i monitorerna dock,men i lurarna...Jag kör oxå ez,det svåra med dom är att komma bort från källar/replokal soundet.Jag brukar dra ned på rumsreverbet,kanske skulle du prova det.Det är snyggt programmerat/lirat,men passar inte riktigt ihop med resten av soundet på bandet.Alla verkar ju föredra addactive drums nowadays,,jag tycker dock att ez funkar med lite modifiering..Vidare så brukar jag dista virveln lite,å lite eq efter soundet på låten,samt lägga lite häng på den och lägga lite mer tryck på bas kaggen.Då brukar det funka..Mina tips för att få ihop ez med resten av bandet..
Övrigt lir å mix av mycket god ems klass,samt en bra låt!
Mvh
Micael
Larsson:
ja kanske pianot borde ner lite i refrängen..men jag tänkte inte på det förrän jag läste det
jag var inne på rösten..du har jävligt bra röst & sjunger snyggt..
inte alltför ofta man hör en så given röst,med omedelbar karaktär..
snyggt jobbat man! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida