Forum > Färdiga produktioner
emser-I.I.I
tsmalmbe:
Trevligt med Gabriel-rösten, och hela Gabriel-feelingen över det här. Stör mig inte så mycket av EZ-soundet men trummorna ligger i ena örat känns det som. Och de låter lite distanta. Bra programmerade är trummorna nog i varje fall.
Gillar låten. Kan vara att den fastnar i min playlist.
mahan:
Jepp jepp!
Jädrans snygg låt har du skruvat ihop. Nån hittar Gabriel här...hmm jag hittar i både sång och stämmor en särskild Mr Phil Collins! Se till att du får trummorna att låta som det åxå så börjar det närma sig hitlåt detta! ;)
Intron lite onödigt lång, och slutet kunde ses över åxå, en såpass mäktig låt kunde få ett lite värdigare slut, nu låter det lite "who-pulled-the-plug" typ. Borda basen lyftas lite eller är det mina lurar som håller på att paja?
Sköna grejer detta, topscore from Obbnäs! :)
h. Johan
Roboseal:
Ems jag önskar jag hade din röst...grymt bra, men........tycker refrängen med III förtjänar mer action...kanske något bakgrunds sång eller pad.?
Annars....helt superskönt!
Toby:
Börjar snyggt med det pannade pianot. Tablas, I like. Försöker höra vad du sjunger om. Skulle gärna se texten. Ditt sound är fräckt men låter lite som att jag sitter och lyssnar i rummet berdvid. Inte i versen men i refrängen.
Ok låt men jag går inte riktigt igång.
Mvh
Toby
emser:
Tack för alla svar, här är en uppdaterad version och texten.
/Anders
I.I.I
Never saw the information as vital for my soul
So small letters can never play a role
So i signed the dotted line, my name belongs to someone else
I´m gonna pay for this, so the story tells
I.I.I me myself and I
The knot is hard and tight the rope is slippery when wet
The nails are mine to bite what remains is blood and sweat
I.I.I me myself and I
Navigering
[0] Meddelandeindex