kul med såna här historier, Mullen fr U2 och Iha fr Samshing pumpkins minsann, Mullen borde tycka det var kul och skönt på samma gång för ovanlighetens skull, welcome to reality liksom...den där Iha borde fått skäll i vilket fall, känd eller ej man får ju hajja om man är i vägen hela tiden som vissa typer av människor jämt är, nästan så man tror dom vill ha en konfrontation...
enda minnena jag har som inte är direkt fan gentemot idolmötebaserat utan lite oförhappandes gäller båda 2 äldre kända Svenska kvinnor som stötte på mig utan att jag visste vilka de var just då (obs jag var nykter vid båda incidenter):
1-ena gången på storsjöyran i östersund 1992 eller 93' då vi spelade där som såpbubblezeros; pink floyd 1967 tributeband syd barret era...i hissen på väg upp till rummet då vi skulle dumpa vår oerhört fulle sångare för kvällen som bara var till besvär och skämde ut oss efter 1:a kvällens gig, stod Kim Anderzon och försökte på vampigaste manér att locka med mig till hennes rum, jag skyggade givetvis inför denna groteska levande vulva i rött hår flydde fältet och drog snabbt neråt baren igen...lammkött tänkte hon väl, jag var 27 typ...
2-på anrika puben Wasahof nära Odenplan stod jag och farsan och tog en öl för ca 15 år sedan, en riktigt skräpig kärring kom fram och betedde sig ytterst vampigt här också, jag försökte artigt och undanglidande att avvärja hennes inviter, efter att hon gått till sitt sällskap igen utan napp så sa farsan skrattande; där missade du chansen att bli rik ha ha ha varpå jag frågade vaddå??? det var ju Agneta von Schinkel för fan sa han, jag svarade:
och????nån måtta får det vara på brallisarna*