Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike/Wiretap - A place like Graceland, No limiter..
Harmonica mike:
Låtnamn: A place like Graceland
Artist:Hm/Josse
Text/Musik:Hm/Josse
Ev.Medverkande:Josse på gura å bas - jag på övrigt slammer...
Prod/Mix:HM
Format:mp3
Genre:Tja,nånsorts rytmisk soul baserad rock blues
hi-fi URL: http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=5970461&q=hi
Mvh
Micael
mahan:
Du Micael!
Hur ska man säga det försiktig.....
SATAN va de svänger on detta, helt kanonkalaslåt!
Kanske det bästa hittils, arrte ljuvligt, fått lite basoon med i bakgrunden. Orgell, munspel, allt funkar till tusen. VA nurå, slut redan, send more Graceland, send more Graceland! :D
Får återkomme med möjliga detaljer när jag har hela låten
Men alltså kanoon, KR TOP 10 :)
j. Johan
Harmonica mike:
--- Citat från: mahan skrivet 01.06.2007, 02:27:33 ---Du Micael!
Kanske det bästa hittils, arrte ljuvligt, fått lite basoon med i bakgrunden. Orgell, munspel, allt funkar till tusen. VA nurå, slut redan, send more Graceland, send more Graceland! :D
j. Johan
--- Slut citat ---
Tack Johan.
Vi spelade in detta igår,resten förhoppningsvis på måndag kväll..Kan bara hålla med,det blev ett sju helsikes drag! Bassonen är en trombon.Nu kan jag le hela helgen :D Det blir en stor virre i morgon..he he
Verkar som om ny basen funkar då..Vi har spelat in den direkt i mixern å vidare till datan.Åsså har jag köpt mig ett nytt keyboard med anslags känslighet å vägda tangenter,det blev liksom en ny värld.
Prisa Gud för midit!
Ps,jag tar nog bort denna i morgon bitti,så shoot om ni vill ha en förhandslyssning - eller håll ut tills den är klar.ds
Mvh
Micael
Dividend:
Jag är nog lite försiktigare än johan, och väntar tills den är färdig....
MEN FY SJUTTON VAD BRA!!!! :wub:
:D
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 01.06.2007, 02:42:23 ---
--- Citat från: mahan skrivet 01.06.2007, 02:27:33 ---Du Micael!
j. Johan
--- Slut citat ---
Tack Johan.
Vi spelade in detta igår,resten förhoppningsvis på måndag kväll..Kan bara hålla med,det blev ett sju helsikes drag! Bassonen är en trombon.Nu kan jag le hela helgen :D Det blir en stor virre i morgon..he he
Verkar som om ny basen funkar då..Vi har spelat in den direkt i mixern å vidare till datan.Åsså har jag köpt mig ett nytt keyboard med anslags känslighet å vägda tangenter,det blev liksom en ny värld.
Prisa Gud för midit!
Ps,jag tar nog bort denna i morgon bitti,så shoot om ni vill ha en förhandslyssning - eller håll ut tills den är klar.ds
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Oj vad jag blir glad att du fått ordning på "arbetsredskapen" med både basse o tangent! Javisst ska midin leva länge.
HAr låtstumpen nerladda, får väl suga på den i helgen, väntar ivrigt på hela Memphis Tennesee :D :lol:
h. JOhan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida