Forum > Färdiga produktioner

djonas - Nitti Pomfritti

<< < (7/12) > >>

djonas:

--- Citat från: equality skrivet 10.04.2011, 21:47:17 ---Vill höra. Var'e låten?  :(

--- Slut citat ---
Mailar dig låten! :D
Skickar till medicinmannen100@hotmail.com
// djonas

Ola:
assssåå shiiiit (klitteholm drama) vilken ankdamm  :lol:
vafan lägg upp låten jag vill höra

mvh Ola

hackeman:
Där ser man, som det kan gå... djonas, pm:a gärna! :)

Hur ska ens demokvota se ut för att man ska anses värdig feedback av ryggdunkarklubben då?

Min är grön. Är jag OK?

robblar:

--- Citat från: hackeman skrivet 15.04.2011, 00:50:09 ---Där ser man, som det kan gå... djonas, pm:a gärna! :)

Hur ska ens demokvota se ut för att man ska anses värdig feedback av ryggdunkarklubben då?

Min är grön. Är jag OK?

--- Slut citat ---
Du må vel gjerne så høyt opp som mulig uten dist, så... gult kanskje?  :)
Sett en brick wall limiter på den og dunka så mye rygg du bare klarer til du ser gulfargen! 

Ja for den bør vel ikke være overstyrt?   :unsure:

-R

hackeman:

--- Citat från: robblar skrivet 15.04.2011, 01:09:57 ---
--- Citat från: hackeman skrivet 15.04.2011, 00:50:09 ---Där ser man, som det kan gå... djonas, pm:a gärna! :)

Min är grön. Är jag OK?

--- Slut citat ---
Du må vel gjerne så høyt opp som mulig uten dist, så... gult kanskje?  :)
Sett en brick wall limiter på den og dunka så mye rygg du bare klarer til du ser gulfargen! 

Ja for den bør vel ikke være overstyrt?   :unsure:

-R

--- Slut citat ---

Borde inte gult vara typ "nu börjar det lukta illa, hörredudu din lilla råtta" och rött "nu e de kört för dig, ditt attans ålarens, ingen får nu längre lov att tycka som du på KR"? Typ varning och stopp, som på de där lampepelarna man ofta ser vid korsningar på stan? Dom som man ska gasa vid när dom lyser gult, för det betyder "skyndar du dig inte nu så hinner du kanske inte förbi innan det blir rött". Yes?

edit: "lilla" stavas med tre ell, annars blir det "illa".

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion